راهنمای خرید و نصب عایق صوتی کناف

عایق صوتی کناف چیست؟ عایق های صوتی کناف چه ویژگی هایی دارد؟ چرا به عایق صوتی کناف نیاز داریم؟ عایق صوتی کناف به چه صورت نصب می شود؟ عایق صوتی دیوار مشترک چیست؟ بهترین مدل عایق صوتی کدام است؟ آیا عایق های صوتی می توانند در برابر سرما و یا زمین لرزه نیز از شما محافظت کنند؟ میزان مقاومت عایق کناف در برابر آلودگی های صوتی چقدر است؟ آیا عایق های صوتی توانایی صد در صدی در مقابل صوت از خود نشان می دهند؟
دیوار های پوششی کناف جهت عایق صوتی و حرارتی چه ویژگی هایی دارند؟ آیا بهسازی صوتی ساختمان با کناف امکان پذیر است؟ دیوار آکوستیک کناف چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ قیمت عایق صوتی کناف چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟ آیا داشتن یک عایق صوتی ضروری است؟ آیا عایق صوتی از خارج شدن صدا از ساختمان هم جلوگیری می کند؟ و بسیاری سوالات دیگر درباره عایق های صوتی و حرارتی که جنس آن ها از کناف است را در این مقاله برای شما توضیح می دهیم. اگر شما نیز قصد خرید عایق صوتی و یا حرارتی را دارید حتما تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. ما بهترین راهنمای شما در خرید عایق های صوتی کناف هستیم. ما می خواهیم شما بهترین و مناسب ترین خرید خود را انجام دهید.

عایق صوتی کناف چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

سر و صدای بلند همیشه آزار دهنده بوده و اکثر افراد نیز به دنبال راهی برای کم کردن صداهای اطراف خود هستند. زمانی که از شلوغی و ترافیک بیرون خانه به خانه های تان پناه می آورید دوست دارید که در سکوت در کنار اعضای خانواده بنشینید و چای بنوشید. راه های زیادی برای کم کردن سر و صدای بیرون از خانه وجود دارد مثلا بستن پنجره ها و یا استفاده از پنجره های دوجداره و … اما برخی از صداها آنقدر بلند هستند که از این موارد میز عبور می کنند و باعث بر هم زدن آرامش شما می شوند. اگر شما نیز در مرکز شهر خانه داشته باشید که تحمل این صدا به شدت دشوارتر خواهد بود. اما چاره چیست؟ برای اینکه آرامش ما به هم نخورد باید چه کار کنیم؟
ما همیشه در پی آن هستیم که آرامش و رفاه را به خانه های شما بازگردانیم. در این مقاله قصد داریم شما را به یکی از روش های کم کردن سر و صدای بیرون از خانه آشنا کنیم. یکی از بهترین و موثرترین روش های کم کردن یا از بین بردن صدای بیرون از خانه این است که از عایق صوتی کناف استفاده کنیم. استفاده از عایق های کناف تا حد بسیار زیادی در کم کردن صدای اطراف شما موثر می باشد.
به عنوان مثال زمانی که از بیرون صدای بلندی تولید می شود این صدا به سه قسمت تبدیل می شود. قسمتی از صدای تولید شده منعکس می شود و باز می گردد. قسمتی از صدا به دیواره ها و پنجره های دوجداره و … برخورد می کند و جذب می شود . بخشی از آن نیز از دیوارهای ضخیم خانه عبور کرده و به درون ساختمان نفوذ می کند. ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که میزان صدای جذب شده توسط دیواره ها را به حداکثر میزان ممکن برسانیم. برای این کار نیز باید از یک عایق استفاده کنیم. در واقع وظیفه عایق نیز همین است که بتواند صدا را به خود جذب کند. یکی از بهترین عایق هایی که می توانیم نام ببریم و از آن استفاده کنیم عایق صوتی کناف است. عایق های صوتی زیادی در بازار موجود است. عایق های صوتی کناف به دلیل ساختاری که دارند قدرت جذب ارتعاشات صدا را دارند. این عایق می تواند جذب صدا را به بهترین وجه ممکن انجام دهد. همچنین به یاد داشته باشید که عایق صوتی علاوه بر اینکه از ورود صدا به داخل خانه جلوگیری می کند به همان میزان از خارج شدن صدا از خانه نیز موثر عمل می کند. بنابراین شما با عایق صوتی هم از ورود صدا به داخل ساختمان و هم از خروج صدا از داخل ساختمان جلوگیری می کنید. این امر بسیار حائز اهمیت است که شما با نصب یک عایق از هر دو طرف صدا را کنترل کنید.

چرا به عایق صوتی کناف نیاز داریم؟

این موضوع در آپارتمان هایی که دارای دیوارهای بسیار نازک هستند نیز ضروری است. همچنین برای اینکه بیماران در فضای بیمارستان و اتاق های استراحت خود آرامش بیشتری داشته باشند و راحت تر استراحت کنند نیز استفاده از عایق صوتی ضرورت دارد. اگر شما نیز از صداهای اطراف خود خسته شده اید پیشنهاد ما به شما استفاده از عایق صوتی کناف است. تنها زمانی که خانه خود را به این مدل عایق ها مجهز کنید می توانید میزان اثر بخش بودن آن را کاملا احساس کنید. زندگی بدون صداهای ماشین و بوق ماشین و سر و صداهای بیرون از خانه را باید با این عایق ها تجربه کنید.

عایق صوتی دیوار مشترک چیست؟

یکی از مشکلات خانه های آپارتمانی این است که صداها به راحتی از دیوار عبور می کند. صحبت های همسایه، صدای تلویزیون و … بسیار آزار دهنده است. یکی از مزایای عایق های صوتی همین است که از سر و صداهایی که از طریق دیوارهای مشترک شما و همسایه تان شنیده می شود جلوگیری کند

دیوار آکوستیک کناف چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

همان طور که گفته شد روش های زیادی برای جلوگیری از صدای بیرون به درون خانه وجود دارد. یکی از روش های استفاده از عایق صوتی کناف می باشد که در بالا توضیحات لازم درباره این مدل عایق را به شما گفتیم. اما این روش تنها روش جلوگیری از ورود و خروج صدا به داخل ساختمان نیست. شما می توانید با استفاده از دیوار آکوستیک کناف نیز خانه خود را برابر صدا، سرما، گرما و … عایق کنید. خوب است بدانید که نوع گچ استفاده شده در دیوار های آکوستیک کناف فایبر گلاس می باشد. در بیشتر موارد از این عایق در خانه ها و آپارتمان ها و حتی سینماها استفاده می شود. همچنین خوب است بدانید که این مدل دیوار در برابر شستشو و مواید شوینده ای که برای شستشو استفاده می شود نیز مقاوم می باشد. همچنین این مدل دیوار در برابر آلودگی های هوا نیز مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد. بنابراین سطح اصطکاک خانه و آپارتمان را به شدت کم می کند. که این امر تخریب زود هنگام خانه شما را به تاخیر می اندازد.
اگر زیبایی دیوارها نیز برای شما اهمیت دارد خوب است بدانید که دیوار آکوستیک کناف زیبایی منحصر به فردی دارد و این مدل دیوار در هر رنگی که بخواهید عرضه می شود. بنابراین علاوه بر داشتن یک ساختمان عایق شده در برابر سرما، گرما و صدا می توانید از زیبایی منحصر به فرد آن نیز بهره مند شوید. زیبایی ساختمان تاثیر بسیار زیادی در قیمت ساختمان دارد. بنابراین با داشتن یک ساختمان شکیل و مقاوم می توانید قیمت ساختمان را نیز افزایش دهید. شما با داشتن دیوار آکوستیک مزایای بسیار زیادی را به خانه خود اضافه می کنید.

دیوارهای پوششی عایق صوتی کناف چه ویژگی هایی دارند؟

شما می توانید با استفاده عایق صوتی کناف و بدون نیاز به اینکه ضخامت دیوارهای تان را زیاد افزایش دهید به راحتی مرزی بین صداهای ورودی و خروجی ایجاد کنید. همچنین این عایق علاوه بر اینکه برای جلوگیری از صدا مورد استفاده قرار می گیرد. برای جلوگیری از ورود سرما در فصل زمستان و ورود گرما در فصل تابستان نیز بسیار مفید است و طرفداران زیادی برای خود دارد. بنابراین در صورتی که شما نیز از دیوارهای کاذب کناف دار استفاده کنید تاثیر بسیار زیادی در دمای فضای داخلی ساختمان را نیز تجربه خواهید نمود. در چنین شرایطی شما می توانید به راحتی در هزینه های برق، گاز و آب مصرفی خود صرفه جویی کنید

عایق صوتی کناف در کجاها کاربرد دارد؟

در گذشته عایق های صوتی را بیشتر در سینما ها و بیمارستان ها برای جلوگیری از ورود صدا به داخل فضا استفاده می کردند. اما زمانی که کاربرد این عایق ها برای همه روشن شد بیشتر افراد تمایل به داشتن عایق صوتی در منزل و محل کار خود داشتند. امروزه نیز می توان گفت در اکثر خانه های شهری از این مدل عایق های صوتی استفاده می شود. اگر خانه شما در مرکز و در قسمت پر رفت و آمد شهر قرار دارد بیش از سایرین به این عایق ها احتیاج خواهید داشت

آیا با استفاده از عایق صوتی می توان به صورت صد در صد از ورود صدا جلوگیری کرد؟

در پاسخ می توان گفت این کار عملا غیر ممکن است. اما شما می توانید اطمینان داشته باشید که با نصب عایق صوتی کناف تا حد بسیار زیادی در مقابل صداها اطراف ایمن باشید. با استفاده از عایق صدا شما می توانید اطمینان داشته باشید که تا حد زیادی صدای اطراف را می توانید جذب کنید.

عایق صوتی کناف چه مزایایی برای شما دارد؟

حال که با عایق های صوتی کناف آشنا شدید نوبت آن است که از مزایای این محصول نیز آگاهی کاملی داشته باشید. در زیر به برخی از ویژگی های مهم عایق صوتی کناف اشاره شده است:
• کاهش چشمگیر آلودگی های صوتی در داخل آپارتمان، ویلا و محل کار شما
• کاهش چشمگیر و 90% خارج شدن صدا از محل زندگی شما
• کاهش صدای بین آپارتمان هایی که دیوارهای نازکی دارند و صدا به راحتی از آن ها عبور می کند

نصب و اجرای عایق های صوتی کناف

در گذشته عایق های صوتی به دست افراد نابلد و به روش غیر اصولی انجام می شد که تاثیر چندانی نیز در برابر آلودگی های صوتی نداشت. اما خوب است بدانید که این کار کاملا تخصصی است و باید توسط یک فرد کارآزموده و متخصص انجام شود. بنابراین بهتر است کار نصب و اجرای عایق های صوتی کناف را به دست متخصصین آن بسپارید تا بتوانید از مزایای آن بهره مند شوید.

قیمت عایق صوتی کناف چقدر است؟

قیمت عایق های صوتی متفاوت است. با توجه به نوع عایقی که انتخاب نموده اید و متراژی که می خواهید عایق صوتی کناف نصب کنید قیمت متفاوتی وجود دارد. اما به طور کلی قیمت عایق های صوتی کناف با توجه به متراژ و هزینه نصب آن ها محاسبه و اعلام می گردد. شما می توانید با داشتن این مدل عایق های صوتی در آرامش و آسایش زندگی کنید. بی شک در صورت خرید ین مدل عایق بیشتر دوست دارید در خانه بمانید و از سکوت و آرامش خانه لذت ببرید

خرید اینترنتی عایق صوتی کناف

اگر شما نیز با توجه به تمامی تعاریفی که از عایق های صوتی کناف شده اید علاقه مند به خرید این نوع عایق شده اید. اگر می خواهید از قیمت این محصول مطلع شوید با ما همراه باشید. اگر شما نیز می خواهید برای خانه یا محل کار خود از این مدل عایق استفاده کنید کافی است درخواست خرید خود را در سایت ثبت نمایید. همچنین می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان فروش ما اطلاعات مفید بیشتری دریافت نمایید. سپس اقدام به درخواست خرید و نصب عایق صوتی کناف نمایید. به یاد داشته باشید ما همیشه برای شما که بهترین هستید بهترین ها را در نظر گرفته ایم.

کلام آخر درباره راهنمایی خرید عایق صوتی کناف

از گذشته همه افراد در تلاش بوده اند که فضای خانه را به یک فضای امن و آرامش بخش تبدیل کنند. معمولا از محافظ هایی همچون پنجره های دوجداره، پرده های ضخیم، بستن منافذ باز و … استفاده می کردند. امروزه سر و صدای بیش از حد شهری و زندگی ها و خانه هایی که در مرکز شهر ساخته شده اند باعث شده است افراد تمایل بیشتری به حضور در سکوت داشته باشند. مردم دوست دارند زمانی که از سر و صداهای بیرون به درون خانه وارد می شوند دیگر صدای ماشین و بوق و … را نشوند در چنین شرایط بیشتر طالب سکوت هستند.
یکی از بهترین روش هایی که می توانید سکوت و آرامش بیشتری را در خانه تجربه کنید همین است که از عایق های صوتی استفاده کنید. این عایق ها علاوه بر اینکه در مقابل سر و صدا شما را ایمن می کنند می توانند از ورود سرما و خروج گرما نیز از شما محافظت کنند.
به یاد داشته باشید عایق های کناف می توانند از شما در برابر زلزله نیز محافظت کند. شما می توانید با استفاده از عایق های کناف به ساختمان خود مقاومت بیشتری در برابر زمین لرزه بدهید.
پس زمان را تلف نکنید و هر چه زودتر عایق کناف مورد نیاز خود را سفارش دهید. برای ثبت درخواست کافی با شماره های درج شده در سایت شهام دیزاین تماس بگیرید و بهترین و مطمئن ترین نصابان عایق کناف را درب منزل خود داشته باشید.

3.7/5 - (4 امتیاز)