زیرسازی سقف کاذب کناف با نیروی کار ماهر و حرفه ای

قطعا تا کنون اسم سقف کاذب کناف را شنیده اید، برای همین هدف اصلی ما از این مطلب، بررسی و شناخت سازه های گالوانیزه کناف و معتبرترین نمایندگی فروش این نوع سازه در کشور است. ما سعی کرده ایم در این مطلب به صورت کلی به موضوع سازه های گالوانیزه مورد استفاده در سقف های کناف بپردازیم و نقاط قوت و کاربرد آنها را بیان کنیم، و همچنین مناسب ترین مرکز برای خرید را به شما معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.
کاملاً مشخص نیست که چه کسی سقف کاذب مدرن یا همان کناف را اختراع کرده است، یا حتی دقیقاً چه زمانی، اما در اینکه چرا سقف های کاذب کناف چنین موفقیت پایداری داشته اند شکی نیست. در حقیقت، این تکنیک انقلابی برای ایجاد سقف همچنان محبوبیت بیشتری در میان سازندگان و مردم دارد، زیرا تولیدکنندگان نوآور از روش های کاملا جدید برای ساخت آنها استفاده می کنند، به عنوان مثال به جای استفاده از فلزات سنگین برای سازه این سقف از سازه های گالوانیزه کناف استفاده می کنند که کاملا سبک، مقاوم و ضد زنگ هستند.
سقف کاذب کناف اغلب سقفی ثانویه است که در زیر سقف اصلی آویزان است. همچنین ممکن است از آن با عنوان های دیگری نیز یاد شود. این نوع سقف معمولا جز اصلی ساخت و سازهای معماری مدرن محسوب می شود. منطقه بالای سقف کاذب کناف را که یک فضای خالی است پلنوم می نامند. از فضای پلنوم نیز معمولاً برای عبور تاسیسات ساختمانی مانند لوله کشی، سیم کشی و / یا کانال کشی استفاده می شود.

سازه های گالوانیزه کناف

زیرسازی سقف کاذب کناف معمولی متشکل از شبکه ای از کانال های فلزی و یا سازه های گالوانیزه کناف به شکل “T” وارونه و یا دیگر مدل ها است که روی سیم های سازه به صورت معلق قرار می گیرد. این کانال ها به صورت منظم با فاصله منظم به هم متصل می شوند – به طور معمول در سازه های معمولی کناف فاصله سقف ها ۲×۲ یا ۲×۴ است، معمولا هر بخش از این نوع سقف با “کاشی” ها یا “پانل” های سبک کچی پر می شود و یک سطح کاملی را به وجود می آورند.
در گذشته برای زیرسازی سقف کاذب کناف از فلزات سنگین استفاده می کردند که معایب بسیاری را به همراه داشت، به عنوان مثال عدم قابلیت انعطاف پذیری، امکان زنگ زدگی و پوسیدگی در طولانی مدت، وزن زیادی و … از معایب آنها بود، اما با تولید سازه های گالوانیزه کناف به شما امکان می دهد یک قاب از هر شکل را تشکیل دهید، هندسه اتاق را زیبا تر و جذاب تر طراحی کنید.
باید توجه داشته باشید که سازه های گالوانیزه کناف نصب آسان تری نسبت به دیگر سازه ها دارند، علاوه بر این آنها سبک، بادوام و دارای ویژگی های عملکرد عالی هستند. معمولا سازندگان در گذشته از سازه های چوبی بسیار گران به عنوان سازه اصلی سقف های کاذب استفاده می کردند که در نصب آنها مشکلات زیادی وجود داشت. اما با روی کار آمدن سازه های گالوانیزه چنین مشکلاتی برطرف شد و طراحان و سازندگان توانستند سقف های بسیار زیبا و جذاب طراحی کنند.

بررسی ویژگی های مهم انواع سازه های کناف

زیرسازی سقف کاذب کناف از سازه ای به نام رانر، استاد یا U و F تشکیل شده است که این قطعات از جنس گالوانیزه هستند و معمولا بر روی سقف یا دیوار کناف متصل می شوند. سازه های گالوانیزه کناف مهمترین عامل نگهدارنده پانل های کناف به شمار می روند.
سازه سقف کاذب کناف از لحاظ نوع تولید معمولا به دو دسته تقسیم می شود:
۱ نبشی پرسی
۲ نبشی فابریک
سازه سقف کاذب کناف از لحاظ نوع ظاهری نیز به دو دسته تقسیم می شود:
۱ نبشی بال مساوی
۲ نبشی بال نامساوی
باید توجه داشت که نصب سازه های گالوانیزه کناف نیاز به مهارت و تخصص خاصی دارد و بهتر است برای اجرای چنین سقفی از شرکت های اجرا کننده سقف کناف کمک بگیرید تا در کوتاه ترین زمان و با کیفیت خوب آن را برای شما نصب کنند.
در حال حاضر اکثر سازندگان سقف کناف برای ایجاد قاب از یک پروفیل، اتصال دهنده از نوع گالوانیزه استفاده می کنند. تمام قطعات مورد استفاده برای سازه سقف کناف گالوانیزه هستند، این نوع پروفیل ها نسبت به سایر پروفیل های موجود در بازار مزیت های بسیار زیادی دارند، زیرا با کمک این ماده می توانید نه تنها یک چیدمان اصیل و شیک از فضای سقف انجام دهید بلکه سقف را هم تراز کنید.

برخلاف ظاهر زیبا و ظریف سازه های گالوانیزه کناف، آنها می توانند فشار بسیار زیادی را تحمل کنند و به خوبی در برابر عناصر محیطی مانند رطوبت و حرارت مقاوم باشند سازه های گالوانیزه معمولاً با ساختمان های صنعتی یا تجاری یا خانه های بزرگ شهری در ارتباط هستند و با استفاده از این ابزار می توان یک سقف شیک و مدرن به وجود آورد. سازه های گالوانیزه این مزیت را دارند که به راحتی نگهداری و تعمیر می شوند و آزادی زیادی را برای مرتب سازی مجدد مجاری و روشنایی فراهم کنند.
از مهمترین مزیت های سازه های گالوانیزه کناف می توان به موارد زیر اشاره کرد:
سرعت اجرای بسیار بالا
۱ مقاومت در برابر زنگ زدگی
۲ هزینه اجرای پایین تر
۳ قابلیت بازیافت
۴ انعطاف پذیری طراحی
۵ عایق مناسب در برابر صوت
۶ اتصالات به وسیله پیچ
۷ وزن سبک و مقاومت بالا
۸ شکل پذیری بسیار راحت

سازه های گالوانیزه کناف چه کاربردی در سقف کاذب دارند؟

زیرسازی سقف کاذب کناف مزایای زیادی برای ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری دارند. از این نوع پروفیل ها به عنوان سقف ثانویه که در زیر سقف سازه اصلی قرار دارد استفاده می شود. این موارد در اشکال، اندازه ها و سبک های مختلف متناسب با نیاز پروژه طراحی و تولید می شوند.
اهداف مختلفی برای سازه های گالوانیزه وجود دارد، اما به طور معمول برای نگهداری و پوشاندن سقف کناف استفاده می شوند. تمامی تاسیسات اصلی ساختمان مانند سیم ها یا لوله ها، می تواند داخل این نوع سازه قرار بگیرد، بدون این که دیده شوند. سازه های گالوانیزه کناف وزن بسیار زیادی را تحمل می کنند و مهمترین خصوصیات آنها وزن سبک و نیز ضد زنگ بودن آنها است، همچنین انعطاف بسیار خوبی دارند و به هر شکلی که نیاز داشته باشید خم می شوند.
ساختمان هایی که با استفاده از قاب های فولادی گالوانیزه ساخته شده اند از مزایای دیگری که سایر مواد ساختمانی نمی توانند داشته باشند برخوردار هستند. در اینجا فقط چند مزیت از آنها ذکر شده است:
۱- استحکام بالا: سازه های گالوانیزه در مقایسه با سایر مواد از استحکام بالایی برخوردار هستند و مهمتر از آن نسبت مقاومت به وزن آنها نیز بالا است. سازه های گالوانیزه کناف سبک تر و مقاوم تر در مقایسه با بتن و سایر مواد سنگین است.
۲- آزادی در طراحی: به دلیل داشتن اعضای سبک تر، انعطاف پذیرتر و قویتر طراحان و مهندسان قادر هستند، طراحی های مختلفی را با سازه های گالوانیزه ارائه دهند. همچنین سازه های گالوانیزه برای ایجاد منحنی، قوس بهترین گزینه هستند.
۳- سرعت ساخت: تولید و ساخت سازه های گالوانیزه کناف توسط کارخانه کنترل می شود ، به این معنی که عوامل بیرونی تأثیر کمی بر تولید این مواد دارند. و حتی اگر زمان تولید کمی بیشتر باشد ، اعضای فولاد گالوانیزه به سرعت در هر شرایط آب و هوایی و در محل کار نصب می شوند.
۴- هزینه های پایین تر پروژه: هزینه های سازه های گالوانیزه طی ۳۰ سال گذشته نسبتاً ثابت مانده و با سرعت کمتری نسبت به سایر مصالح ساختمانی افزایش یافته است. مطالعات تطبیقی نشان می دهد که سازه های گالوانیزه در سازه هایی مانند سقف های کناف نسبت به دیگر سازه ها ارزان تر است.
۵- زیبایی شناسی: سبک بودن اعضای سازه های گالوانیزه کناف و توانایی خم شدن، انحنای آن و چرخاندن قطعات به عنوان عنصر بصری بسیار مطلوب است.
۶- کارآمد: باز هم ، توانایی اصلاح پس از اتمام طراحی یا حتی پس از احداث سقف نسبتاً ساده است و معمولاً با یک هزینه کم می توان آنها را تغییر دارد.
۷- پایدار: سازه های گالوانیزه قابل بازیافت ترین ماده در جهان هستند، تقریباً ۹۰٪ از کل فولاد های گالوانیزه ساختاری از منابع بازیافتی تأمین می شود و میزان احیا (مقدار فولاد موجود برای بازیافت که در واقع بازیافت می شود) ۱۰۰٪ است.
۸- در دسترس: مراکز متعددی در سراسر کشور وجود دارد که این محصول را برای مصرف کنندگان ارائه می دهد و مجهز به نیازهای شما هستند. مراکز خدمات معمولاً سه ماه موجودی کالا را تضمین می کنند که مواد در طی چند روز از زمان سفارش به یک تولید کننده تحویل داده می شود. علاوه بر این ، گالوانیزه ها معمولاً 3-5 روز روی مواد چرخش ایجاد می کنند و در صورت لزوم می توانند فولاد را پردازش کرده و در همان روز به محل کار تحویل دهند.
اگرچه در ساختمان های تجاری بیشتر دیده می شود، اما از سازه های گالوانیزه کناف نیز در خانه های مسکونی استفاده می شود. علاوه بر این، این سقف ها در سینما نیز استفاده می شوند زیرا برای آکوستیک بسیار مفید هستند. سقف های معلق طی سال های گذشته برای آکوستیک بسیار مهم بوده اند و مسلماً موارد از این نظر پیشرفت کرده اند. سقف های کناف به ایجاد تعادل در صدا در داخل اتاق کمک می کنند، از جمله کمک به جذب صدا. بعلاوه ، گاهی اوقات مواد عایق بالای سقف کناف اضافه می شود تا به بهبود کیفیت صدا در یک اتاق یا تئاتر کمک کند.
همانطوری که گفته شد، نصب سازه های گالوانیزه کناف یک روند کاملاً ساده است، اما بهتر است از طریق یک متخصص حرفه ای این کار انجام شود تا اطمینان حاصل کنید که همه کارها به درستی انجام شده است. این نوع سازه ها به محض قرارگیری مناسب، از نظر ساختاری مناسب و چشم نواز هستند.

معتبرترین نمایندگی فروش سازه های سقف کاذب کناف؟

شرکت شهام دیزاین یک تولید کننده حرفه ای و متخصص با سالها تجربه، در زمینه سازه های گالوانیزه کناف، تجهیزات روشنایی، انواع دیوارپوش در کشور است. این شرکت با بیش از یک دهه تجربه، اکنون توانسته به موفقیت های بسیاری خوبی دست پیدا کند.
به جرات می توان گفت کمتر شرکتی در کشور وجود دارد که سازه های گالوانیزه کناف را با کیفیت بسیار بالا و مقرون به صرفه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد، افتخار شرکت شهام دیزاین این است که تمامی محصولات ارائه شده در این شرکت از مواد درجه یک و با کیفیت بسیار بالا طراحی و تولید شده است، و به همین پیشنهاد ما است که برای خرید به این مرکز مراجعه کنید تا محصولات گالوانیزه و سایر لوازم مورد نیاز خود را با ضمانت معتبر دریافت کنید.
محصولات ارائه شده در شرکت شهام دیزاین مقاومت بالایی در شدیدترین شرایط دارند، به همین دلیل استفاده از آنها می تواند هزینه های شما را کاهش داده و کیفیت کار شما را تضمین کند. توجه داشته باشید که خریداران سازه های گالوانیزه کناف از هر کجای شهر تهران و کرج می توانند محصولات شهام دیزاین را با قیمت ارزان خریداری کنند.
شرکت شهام دیزاین ارزان ترین، معتبر ترین و نیز سریع ترین شرکت عرضه کنند انواع سازه های سقف کاذب کناف در کشور است که توانسته محصولات مقاوم و با کیفیت و نیز مقرون به صرفه ای را را برای مصرف کنندگان در شهر تهران کرج ارائه دهد. وقتی صحبت از کیفیت و نیز دوام می شود، قطعا هیچ شرکتی به اندازه شرکت شهام دیزاین به کیفیت و دوام محصولات خود توجه نمی کند.
بیشترین تمرکز و حوزه فعالیت شرکت شرکت شهام دیزاین در تهران و کرج است، به طوری که تمام نقاط این دو شهر را پوشش می دهد، اما در کنار این فروشگاه اینترنتی شهام دیزاین این امکان را برای مصرف کنندگان در هر نقطه ای از کشور، فراهم ساخته تا بتوانند محصول مورد نظر خودشان را با قیمت ارزان و با بالاترین کیفیت از شهام دیزاین سفارش دهند.
اگر به دنبال کیفیت خوب، قیمت ارزان و نیز ضمانت معتبر می گردید، بهتر است به شرکت شهام دیزاین مراجعه کنید، بزرگترین و مهمترین خصوصیت ما احترام به مصرف کننده و نیز ارج نهادن به خواسته های آنها است، ما این اطمینان را به شما می دهیم تا بتوانید متناسب با نیاز خود محصولات با کیفیت از ما خریداری کنید.

Rate this post