بلاگ

15 ایده برای طراحی دفتر کار

طراحی دفتر کار

همه ما می دانیم که قرار گرفتن در یک فضای راحت و جذاب نقش مهمی در روحیه دارد ، اما آیا می دانید یک فضای اداری با طراحی مناسب می تواند در موفقیت تجارت شما تأثیر بگذارد؟ یادگیری نحوه طراحی دفتر کار می تواند تأثیر شگرفی در تجارت شما داشته باشد.

همچنین دیزاین یک محیط شیک و پر از رنگ ، منجر به ایجاد یک محیط شاد و سالم برای کار اعضای تیم شما می شود.استفاده از سقف کاذب مناسب باعث زیباتر شدن محل کار میشود.

ایده های طراحی دفتر شما باید ارزش های شرکت شما را به گونه ای تجسم بخشد که باعث شود همه افراد در محل کار احساس خوبی داشته باشند.

از این 15 ایده برای طراحی دفتر کار استفاده کنید تا دفتر خود را با عناصری دیزاین کنید که همیشه شما و تیمتان را پر بازده و پر انگیزه نگه می دارد. در ادامه با ایده‌هایی برای جلوه دادن به دفتر کار خود آشنا می‌شویم.

۱. با جامعه هنری محلی خود ارتباط برقرار کنید

یک پیشنهاد از شرکت شهام دیزاین این است که از دکوراسیون دفتر کار خود بهانه ای برای حمایت از برخی از هنرمندان محلی استفاده کنید.

حتما مطالعه کنید
سقف کاذب یکپارچه

برای یافتن هنرمندانی که کارهای هنری متناسب با سبک دفتر شما ایجاد می کنند ، گالری های منطقه خود را بررسی کنید و ببینید آیا آنها می توانند برخی سفارشات را برای شما انجام دهند .

۲. رنگ برند خود را در فضا بگنجانید

هنگام انتخاب طرح رنگی برای فضای خود ، رنگ برند خود را در آن ادغام کنید تا فضای شما واقعاً سبک منسجمی از شما و تجارتتان را بازتاب دهد.

با ترکیب نام تجاری شما با دکوراسیون دفتر ، کارمندان ممکن است ارتباط قوی تری با تجارت داشته و تمایل بیشتری به ارتقا شرکت داشته باشند. رنگ های مناسب می توانند تأثیر قدرتمندی بر روح و روان افراد بگذارند و باعث شوند احساس شادی بیشتری داشته باشند.

۳. فضاهای مختلف را با فرش زیبا کنید

فرش ها راهی عالی برای ترسیم فضاهای مختلف بدون ایجاد موانع فیزیکی هستند. اگر فضای بیشتری با چندین بخش دارید ، آن قسمت ها را با فرش جدا کنید. یا اگر دفتر کارتان کوچکتر است ، هنوز هم می توانید فرش اضافه کنید. آنها را زیر مبلمان قرار دهید تا مانند لهجه های خوبی عمل کنند.

۴. اثرات هنری را بکار ببرید

اگر به دنبال ایده های عالی دکوراسیون اداری هستید ، استفاده از کارهای هنری می تواند فضای کاری شما را بسیار جالب و جذاب جلوه دهد.

این کار را با قاب های سیاه و سفید ساده انجام دهید یا با کارهای مهیج و چشم نواز که هر زمان از کنار آنها عبور می کنید ، روز شما را می‌سازند. نصب تابلوهای نقاشی به دیوارهای دفتر کار شما می تواند بیانگر زیبایی از هنر برای نشان دادن قلب و ذهن شرکت شما باشد.

حتما مطالعه کنید
کی پلاس چیست

۵. مبلمان منحصر به فرد اضافه کنید

این روزها گزینه های زیادی برای کاناپه ، صندلی ، میز و موارد مشابه وجود دارد. از صندلی های عثمانی با چاپ حیوانات گرفته تا برخی از میل‌های چستر و راحتی، همه در نوع خود جذابند اما همه اینها بستگی به سلیقه شما دارد. انتخاب مبل زیبا و راحت می‌تواند جذابیت دفتر شمارا دو چندان کند.

۶‌. آینه بکار ببرید

آینه ها می توانند کل فضای کاری شما را تغییر دهند. آنها به دفتر شما ظرافت و حس حرفه‌ای بودن القا می‌کنند و می توانند هر نوع فضایی را بزرگتر نشان دهند و باعث می شوند فضای کار شما بازتر و جذاب تر شود.

۷. حال و هوای دفتر کار خود را ارزیابی کنید

هر قسمتی از دفتر شما باید حال و هوای خاص خود را داشته باشد. شما ممکن است بخواهید که به عنوان مثال اتاق کنفرانس شما احساسی جدی تر و مناسب برای کار داشته باشد.

بنابراین داشتن یک رنگ بندی خنثی و مبلمان حرفه ای تر در اینجا بهترین کار برای رسیدن به این هدف است. در همین حال ، شما احتمالاً می خواهید اتاق شخصی‌تان حال و هوای شادی داشته باشد، بنابراین افزودن رنگ های جسورانه ، مبلمان راحتی و تخته های دارت مناسب خواهد بود.

۸. دیوار لهجه را نقاشی کنید

برای اضافه کردن برخی از رنگ های خاص به فضا، بدون اینکه حواس شما را پرت کند، یک دیوار را با رنگ روشن یا لهجه رنگ کنید ، سپس بقیه قسمت های دفتر را نود و خنثی بگذارید.

۹. به اعضای تیم اجازه دهید فضاهای خود را شخصی کنند

از آنجا که هر کس در زمینه دکوراسیون سلیقه و سبک شخصی خود را دارد ، تیم خود را تشویق کنید تا عناصری را که باعث انگیزه آنها در طول روز می شود ، در طراحی بگنجانند. این می‌تواند چیزی مثل نقاشی دیواری از هنرمند مورد علاقه آنها باشد.

حتما مطالعه کنید
دیوار پوش ترمووال

۱۰. از نور طبیعی خود نهایت استفاده را ببرید

نورپردازی خوب یکی از مهمترین عناصر یک دفتر کار خوش طراحی است. فضای شما می تواند به منحصر به فردترین مبلمان ، بهترین ترکیب رنگها و میزهای شیک مجهز شود ، اما هیچکدام از اینها واقعا درخشش نخواهند داشت مگر اینکه از نور مناسب برخوردار باشید.

از آنجا که نور طبیعی همیشه بهترین است ، تمام پرده‌های پنجره تا آخر بکشید تا فضای کار خود را تا آنجا که ممکن است با نور طبیعی پر کنید.

۱۱. از گل و گیاه استفاده کنید

گلها زیبا هستند ، بوی خوبی دارند و باعث می شوند احساس خوبی داشته باشید. گلدان هایی را در اطراف فضای خود قرار دهید و با این نشاطی را به وجود بیاورید که مطمئناً همه از آن استقبال می کنند.

با افزودن گیاهان به دفتر خود روح تازه ببخشید. گیاهان گلدانی می توانند به شما کمک کنند تا فضاها را به روشی طبیعی جدا کنید و کیفیت هوا را در مطب بهبود می بخشند.

۱۲. نماهای جذاب را برجسته کنید

اگر دفتر کار شما منظره ای زیبا دارد ، آن را به نمایش بگذارید. پنجره ها را باز نگه دارید و جلسات مهم را در همان نزدیکی برگزار کنید.

۱۳. از شر نامرتبی دفتر خلاص شوید

کاغذها ، پرونده ها و جعبه های مختلف بعد از مدتی جمع می شوند. اختصاص هر روز 20 دقیقه برای پاکسازی زباله‌های اداری ، فضای شما را در کمترین زمان تمیز و شاداب می کند.

۱۴. رایحه های فضا را فراموش نکنید

داشتن بوی خوش در دفتر کار ، یک روز کاری دلپذیر را محقق می کند. از خوشبو کننده های هوا استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که گردش هوا در ساختمان شما به اندازه است.

۱۵. پرونده ها را در پوشه های زیبا بایگانی کنید

کارهای اداری می توانند دلهره آور ، و گاهاً خسته‌کننده باشند. اما این کار باید انجام شود ، بنابراین با تقسیم بندی مقالات خود با پوشه های رنگارنگ ، این کار را لذت بخش تر کنید. آبی برای بازاریابی ، بنفش برای صورتحساب و غیره.

ما امیدواریم که شما یاد گرفته باشید که چگونه دفتر کار خود را دیزاین کنید. شرکت شهام دیزاین با سابقه بسیار بالا در طراحی و اجرای دکوراسیون دفتر کار و منزل آماده خدمت‌رسانی به شماست . کافیست فقط تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره و تماس مستقیم