بلاگ

نکاتی کلیدی برای خرید کاغذ دیواری مناسب

خرید کاغذ دیواری

 

دیوار کناف | دیوار کاذب پوششی | شهام دیزاین : امروزه خرید کاغذ دیواری مناسب ، تحول بزرگی در زمینه طراحی دکوراسیون رخ داده است که این اتفاق می تواند بسیاری از مشکلات شما را حل کند. گاهی اوقات ممکن است که دیوار خانه شما دچار آسیب شود و ناچار باشید که هزینه های بالایی را برای بازسازی و تعمیر آن بپردازید ؛ در این مواقع ، کاغذ دیواری ها می توانند گزینه خوبی برای شما باشند.

چرا که آن ها می توانند به خوبی دیوار های آسیب دیده را پوشش داده و به زیبا سازی فضا کمک کند. کاغذ دیواری ها ، از تنوع بسیار بالایی برخوردارند که ممکن است انتخاب را کمی برای شما دشوار کنند. ما سعی داریم که شما را در خرید کاغذ دیواری های مناسب راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید.

همان طور که پیش تر هم گفته شد ، از کاغذ دیواری ها به عنوان زیبا سازی فضا استفاده می شود. قاعدتا ، برای خرید کاغذ دیواری ، باید نکاتی را هنگام خرید در نظر داشته باشید تا بتوانید گزینه مناسب و خوبی را برای خانه خود انتخاب کنید. برخی از این موارد شامل:

کاربرد کاغذ دیواری

کاربرد کاغذ دیواری ها بسیار گسترده بوده و هیچ محدودیتی ندارند ؛ به عبارتی دیگر ، یعنی شما می توانید از آن ها در همه فضا های خانه خود استفاده کنید ؛ فضا هایی چون سالن پذیرایی ، آشپزخانه ، اتاق کار ، اتاق خواب ، اتاق کودک و حتی سرویس بهداشتی. قبل از خرید ، ابتدا مشخص کنید که کاغذ دیواری را برای چه مکانی می خواهید ، سپس با توجه به رنگ و چیدمان دکوراسیون محل مورد نظر ، اقدام به خرید کنید.

حتما مطالعه کنید
تایل های گچی آکوستیک

کاغذ دیواری برای اتاق خواب

همان طور که می دانید ، استفاده از رنگ های ملایم در اتاق خواب گزینه بهتری است ، چرا که فضایی گرم و آرامش بخشی را به همراه دارد. پس هنگام خرید کاغذ دیواری برای اتاق خواب خود ، به رنگ و طرح آن توجه زیادی داشته باشید. پیشنهاد می کنیم که سعی کنید رنگ کاغذ دیواری ها با فضای اتاق هماهنگ و ست باشد ، این گونه فضای اتاق زیبا تر به نظر خواهد رسید.

کاغذ دیواری برای سالن پذیرایی

برای سالن پذیرایی هم مانند اتاق خواب ، بهتر است که رنگ کاغذ دیواری ها با دکوراسیون آن ست باشد. اگر مبلمانی ساده و یکدست دارید ، پیشنهاد می شود که از کاغذ دیواری هایی با طراحی شلوغ استفاده کنید ، اما اگر غیر از این بود از کاغذ دیواری های ساده استفاده کنید. اگر همزمان از مبلمان و کاغذ دیواری های شلوغ استفاده کنید ، فضای اتاق آشفته و کوچک تر دیده می شد.

استفاده برای اتاق کار

اتاق کار ، معمولا فضایی آرام است که افراد در آن تفکر و تمرکز می کنند ، پس در نتیجه استفاده ار کاغذ دیواری های شلوغ و گل دار برای این فضا مناسب نیستند. برای این فضا ها ، بهتر است از طرح های ساده و رسمی استفاده کنید. طرح هایی چون راه راه و یا اشکال هندسی برای این گونه محیط ، مناسب تر است.

استفاده برای اتاق کودک

دنیای کودکان ، دنیای بسیار بزرگ و پیچیده ای است. آن ها معمولا به شخصیت های کارتونی بسیار علاقه مند و وابسته هستند. پس در نتیجه ، استفاده از کاغذ دیواری های فانتزی و یا طرح های شخصیت های کارتونی ، بسیار گزینه مناسبی برای اتاق کودکان می باشد.

حتما مطالعه کنید
سقف کاذب pvc  چیست؟

انتخاب نوع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها از تنوع بسیار گوناگونی بر خوردارند. شناخت انواع کاغذ دیواری ها به شما کمک می کند تا در هنگام خرید ، گزینه مناسبی را برای خانه خود انتخاب کنید. انواع کاغذ دیواری ها عبارتند از:

• کاغذ دیواری های کاغذی

کاغذ دیواری های کاغذی بسیار نازک بوده و غیر قابل شستشو هستند. ان ها از دوام بالایی برخوردار نیستند ، یعنی حدود ۱ تا ۲ سال کارایی دارند و به سرعت پاره می شوند که برای اتاق کودک اصلا مناسب نمی باشند. البته این نوع کاغذ دیواری ، قیمت کمتری نسبت به دیگر کاغذ دیواری ها دارد.

• کاغذ دیواری های PVC با روکش وینیل

آن ها حدود ۵ سال کارایی داشته و به راحتی از بین نمی روند. از دیگر ویژگی های آن می توان به قابل شستشو و ضد خش بودنشان اشاره کرد که برای اتاق کودک گزینه مناسبی هستند.

• کاغذ دیواری های نانو

کاغذ دیواری نانو همان طور نه از اسمشان پیداست ، با تکنولوژی نانو ساخته شده اند. آن ها تمام ویژگی های کاغذ دیواری PVC را داشته و علاوه بر آن ضد دود ، ضد حساسیت ، مقاوم در برابر آفتاب ، عایق گرما و صدا نیز هستند. همچنین به دلیل اینکه آن ها از تکنولوژی نانو ساخته شده اند ، از قیمت بالاتری نسبت به دیگر کاغذ دیواری ها دارند.

• کاغذ دیواری های مخملی

کاغذ دیواری مخملی ، به طور معمول از پارچه مخمل در ساخت ان ها استفاده می شود. وجود پارچه های مخملی مانع شستشوی آن ها می شود. این کاغذ دیواری ها معمولا طرح های کلاسیک با رنگ های تیره دارد که در نتیجه برای خانه هایی با سبک کلاسیک مناسب است. همچنین ، این کاغذ دیواری ها به خوبی با مبلمان و دکوراسیون فضا هماهنگ شده و زیبایی حیرت انگیزی را به محیط می بخشد.

حتما مطالعه کنید
سقف کشسان و مزایا و معایب آن

• کاغذ دیواری های سه بعدی

کاغذ دیواری های سه بعدی بسیار محبوب و پر طرفدار هستند ، چرا که طراحی آن ها به گونه ای است که انگار می توان آن ها را لمس کرد. آن ها قابل شستشو و مقاوم هستند. استفاده از آن ها فضای جدید و تازه ای را برای شما به ارمغان می آورد.

تغییر دادن فضای داخلی خانه ، می تواند تاثیر بسیار خوبی را در روحیه افراد بگذارد. گاهی یک تغییر کوچک مثل عوض کردن رنگ دیوار ها ، چهره جدیدی را در خانه ایجاد به وجود می آورد. برای این کار شما می توانید دیوار های خانه خود را به جای رنگ زدن ، با کاغذ دیواری پوشش دهید.

کاغذ دیواری ها تنوع بالایی داشته و برای هر سبک و سلیقه ای مناسب هستند. اگر اطلاعات زیادی در این باره ندارید ، ما به شما شرکت شهام دیزاین ، با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی را معرفی می کنیم. امیدواریم مطالب خوبی را برای شما عزیزان قرار داده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره و تماس مستقیم