بلاگ

۱۲ طرح جذاب برای میز آشپزخانه

طرح جذاب برای میز آشپزخانه

 آشپزخانه ، قلب هر خانه است ؛ پس طراحی دکوراسیون آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. همان طور که می دانید ، یک اشپزخانه نرمال برای تکامل پیدا کردن نیاز به ابزار و وسایل خاص خود را دارد. کانتر یا همان میز اشپزخانه ، یکی از ابزار بسیار مهم در طراحی آشپزخانه است.

بعضی افراد روی کانتر غذای خود را میل می کنند . طرح جذاب برای میزها می توانند آشپزخانه را چه از لحاظ زیبایی و چه از نظر کارایی از این رو به آن رو کنند ؛ به همین دلیل هنگام ساخت اشپزخانه و یا تعویض وسایل باید به خوبی بررسی کنید و گزینه مناسبی را انتخاب کنید. آن ها از تنوع بالایی برخوردار هستند ؛ به طوری که می توان ان ها را در انواع رنگ ، جنس و اندازه خریداری کنید. در اینجا ما سعی داریم تا تعدادی از میز های اشپزخانه را به شما معرفی کنیم :

انواع طرح جذاب میزهای آشپزخانه

۱.میز هایی از جنس گرانیت

اگر می خواهید جذابیت زیادی به آشپزخانه خود اضافه کنید ،کانترهای ساخته شده از تخته سنگ گرانیت می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. این کانترها توسط خود متخصصان نصب شده و از دوام بالایی برخوردارند.

۲.میز هایی از جنس کاشی و سرامیک

این نوع میز های آشپزخانه از کاشی های جداگانه مبتنی بر خاک رس ساخته می شوند که با استفاده از ملات با تنظیم دقیق روی سیمان چسبانده می شوند.

۳.میزهایی از جنس گرانیت مدولار

گرانیت مدولار ، گزینه ارزان تری برای کسانی است که می خواهند گرانیت بخرند ، یا اینکه می خواهند در هزینه های خود صرفه جویی کنند. گرانیت مدولار اساساً کاشی های بزرگی است که به منظور تشکیل پیشخوان ، به هم متصل شده و نمای بسیار زیبایی دارند. علیرغم وزن زیاد ، در مقایسه با اسلب سبک ترند.

حتما مطالعه کنید
انتخاب لوستر اتاق خواب

۴. میزهایی از جنس کاشی گرانیت

برای بسیاری از صاحبان خانه ، کاشی های گرانیت می توانند گزینه بسیار خوبی باشند ، زیرا بسیار کوچک و قابل کنترل هستند و شبیه کاشی های سرامیکی هستند که می توان ان ها را تقریباً به همان روش نصب کرد.

۵.میز از جنس سنگ مرمر

سنگ مرمر با وجود محدودیت های خاص ، گزینه ای خوب از سنگ های طبیعی برای صفحات میز است. الگو های رگه دار و همچنین ظاهر منحصر به فرد آن را به یک سنگ طبیعی بسیار جذاب تبدیل کرده است که نمایی همواره مدرن و سنتی را به همراه دارد. اما این یک سنگ نسبتاً متخلخل و نرم است که وقتی برای میزهای آشپزخانه استفاده می شود ، باید مرتباً و با دقت شستشو و تمیز شود.

۶.میز از جنس سنگ صابون

این سنگ ، یک سنگ استخراج شده است که ظاهری شیری و گرم دارد و به آن اجازه می دهد بسیاری از ویژگی های طراحی را تکمیل کند. از نظر سختی ، سنگ صابون بین سنگ مرمر و گرانیت قرار دارد ، اما در مقایسه با سنگ مرمر کمتر متخلخل است. به طور معمول در رنگ ها یا تن های مختلف خاکستری و سفید دیده می شود.

۷.میز از جنس سنگ ساده

تخت سنگ طبیعی یکی دیگر از گزینه های میز های اشپزخانه است که از زمین استخراج شده ، سپس به صورت دال برش خورده و در نهایت سطح آن تا سطح مات خرد می شود. این یک ماده عالی برای میزهای پیشخوان است زیرا نسبتاً غیر متخلخل و با دوام است. به علاوه ، به خوبی در برابر لکه ها مقاومت می کند. همچنین ، این سنگ با برخی از رگه های ظریف همراه است.

حتما مطالعه کنید
تایل پی وی سی

۸. از جنس شیشه بازیافتی

این میز گزینه نسبتاً جدیدی است که مخلوطی از شیشه های بازیافتی می باشد و هنگام استفاده در پیشخوان ها ، رویرصفحات ذوب می شود. این میز ها ، در انواع مختلفی وجود داشته و جذابیت چشمگیری دارند.

۹.جنس شیشه غیر بازیافتی

اگر چیزی منحصر به فرد می خواهید ، می توانید شیشه های جدید و با کشش بالا را به صورت صفحاتی برای پیشخوان ها انتخاب کنید. نتیجه نصب این میز ، می تواند یک پیشخوان شگفت انگیز را به همراه نمایی خاص در بر داشته باشد.

۱۰.میز هایی از جنس فولاد ضد زنگ

میز های ساخته شده از فولاد ضد زنگ ، معمولا در آشپزخانه رستوران ها استفاده می شد اما امروزه می توانید آن ها را در خانه بسیاری از افراد پیدا کنید.

۱۱.از جنس آلومینیوم بازیافت شده

بر خلاف تصور ها ، ظاهر بسیار زیبا با سطحی براق دارند. بسیاری از مردم تصور می کنند که میز های آلومینیومی مانند میزهای ضدزنگ هستند ، اما واقعیت این است که میز های آلومینیومی بیشتر به میز های کوارتز شباهت دارند. آن ها از ضایعات سطح جامد ، اکریلیک بازیافت شده و همچنین یک پوسته آلومینیوم ساخته شده اند.

۱۲.میزهایی از جنس روی

روی یکی دیگر از سطوح پیشخوان است که جز کارهای مدرن و جدید محسوب می شود. این میز ها به دلیل نوظهور بودن از محبوبیت اندکی برخوردار هستند ، گرچه هنوز هم در مقایسه با برخی دیگر از میزهای پیشخوان یک منظره نادر هستند.

داشتن اشپزخانه ای زیبا ، قاعدتا برای هر کد بانوی ایرانی مهم و حائز اهمیت است. طرح میز اشپزخانه می تواند جلوه فضا را متحیر کرده و همراه با رنگ و طرح خود ، حال و هوای تازه ای به آشپزخانه شما ببخشد. همان طور که می دانید ، ایده های فوق العاده زیبایی در رابطه به دکوراسیون اشپزخانه وجود دارد که می توانید از ان ها بهرمند شوید.

حتما مطالعه کنید
ديوار گرم کناف

تمام کاری که باید برای خرید میز اشپزخانه مورد نظرتان انجام دهید ، این است که تمام گزینه ها را به دقت بررسی کرده و گزینه ای را انتخاب کنید که به طور ایده آل متناسب با دکوراسیون و نیاز های اشپزخانه شما است.

اگر به دنبال سقف کاذب برای آشپزخانه خود هستید این مطلب را حتما مطالعه کنید .

اگر در این مورد اطلاعات زیادی ندارید و به دنبال ایده هایی زیبا برای طراحی دکوراسیون خانه تان هستید ، ما به شما شرکت شهام دیزاین با سابقه ای درخشان را در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی را به شما معرفی می کنیم. امیدوارم که مطالب مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره و تماس مستقیم