بلاگ

نکات حرفه ای برای طراحی دیوار خانه با آینه

طراحی دیوار خانه با آینه

دکوراسیون مدرن | دیوار کناف | شهام دیزاین : طراحی دیوار خانه با آینه، اگر می خواهید خانه خود را با سبک مدرن تزئین کنید ، بهترین گزینه، استفاده از آینه های دیواری است . تزئین دیوارها با آینه جلوه خانه شما را دو چندان می کند.

آیا به تازگی یک آپارتمان خریده اید و هنوز شک دارید که چه نوع دکوراسیونی را برای خانه جدید خود انتخاب کنید؟

هنر تزئین آینه

تزئینات با آینه در واقع یک هنر است. برای بسیاری از افراد، استفاده از آینه محدود به این است که بتوانند صورت خود را هنگام شست و شو یا آرایش کردن در دستشویی ببینند یا اینکه یک نقطه مرجع داشته باشند تا قبل از ترک خانه نگاهی به خود بیندازند.

اما در واقع، آینه ها ایده های عالی برای دیزاین خانه هستند. از زمان های بسیار قدیم ، آینه ها عناصر فرهنگی بوده اند. ما می توانیم با نصب آینه ها روی دیوار یا استفاده از آن در جاهای دیگر ، از تمام خصوصیات یک خانه حداکثر استفاده را ببریم.

با این حال ، همه چیز به اندازه ، سبک ، رنگ ، شکل ، نور طبیعی خانه بستگی خواهد داشت. و همچنین عملکردی که آینه واقعاً باید در آن فضا انجام دهد. گاهی اوقات آنها به سادگی برای بزرگتر کردن مکان و همچنین برای افزایش نور بکار می روند.
در زیر ۷ ایده اصلی را لیست می کنیم که می توانید با قرار دادن ساده یک یا چند آینه ، خانه خود را تغییر دهید.

حتما مطالعه کنید
قرنیز پلی استایرن

ترفندهای بصری طراحی دیوار خانه

آینه ها به فضا حس می دهند و تصویر و نور یک فضا را جذب می کنند. بنابراین ، باعث ایجاد حس دو برابر بودن نور می شود. در اصل، نصب آینه در اتاق نشیمن، از نظر استراتژیک، مانند افزودن یک پنجره است. این در صورتی امکان پذیر است که آینه را با نور بیشتری رو به یکی از پنجره ها قرار دهیم و نمای بسیار گسترده ای از بیرون داشته باشیم.

لازم به یادآوری است که کلید اصلی تعادل انرژی خانه، در دکوراسیون و به طور خاص در استراتژی عناصری که فضا و نور را توزیع می کنند، می باشد. بنابراین ، با دیزاین خانه با آینه به هماهنگی خانه و فضای داخلی خود کمک خواهید کرد.

طراحی دیوار خانه با آینه در مقیاس بزرگ

مطمئناً همیشه به شما گفته اند که کمتر بیشتر است ، درست است؟ خوب ، اگرچه این گفته کاملاً درست است ، اما اگر می خواهیم دیوارها را با آینه به شکلی مینیمال تزئین کنیم ، زمان هایی وجود دارد که ممکن است بیش از حد نیز مزایای بیشتری برای ما به همراه داشته باشد. ما آن را برای شما توضیح دادیم.

اتاق نشیمن خود را تصور کنید. مطمئناً در این فضا وسایلی مثل میز ، مبلمان ، چراغ ها و درها وجود دارد . خوب ، اکنون تصور کنید که یکی از دیوارها ، ترجیحاً دیواری که بلندتر ، گسترده تر و متمرکز به سمت پنجره یا نقطه ای از نور باشد ، پر از آینه است. فضا چند برابر نشان داده می شود ! اگرچه هر خانه دارای بافت متفاوتی است ، اما در هر مکانی استفاده از این ترفند تزئینی فوق العاده ، نتیجه متفاوتی خواهد داشت.

حتما مطالعه کنید
طراحی دکوراسیون داخلی به سبک سنتی

استفاده از دیوار پوش ام دی اف برای ایجاد زیبایی در دیوار های منزل بسیار کار آمد میتواند باشد.

عدم تقارن در تزئین دیوارها با آینه

تصور کنید که اتاق شما با بازتاب خودتان به ۲۰ قسمت تقسیم شده است، جالب نیست؟ این کار با استفاده از آینه قاب دار امکان پذیر است . البته این نوع آینه ها برای دیدن خود هنگام آرایش صورت، ایده آل نیستند چرا که نمی توانید تصویر خود را به خوبی ببینید.

برای اینکه تصویر واضح تری از چهره خود داشته باشید باید به هر مربع کوچک نگاه کنید. این مدل آینه ها جنبه کاملا تزئینی دارند و اغلب برای ایجاد پویایی و جذابیت در راهروها یا دیوارهایی که منعکس کننده منطقه وسیعی هستند ، استفاده می شوند.

اندازه آینه همیشه مهم است

اگر اتاق کوچکی دارید که می خواهید به آن عمق دهید ، آینه تمام قد بهترین گزینه برای شماست. آینه های تمام قد، علاوه بر این که به مکان فضای رمانتیکی می بخشند، محیط را بزرگ‌تر نشان می دهند. آنها همچنین در راهروهای باریک خانه که از نظر ظاهری هیچ جذابیتی ندارند و تزئین آنها سخت است ، مفید هستند. قرار دادن یک آینه بزرگ ، تمام توجهات را به این مکان معطوف می کند.

طراحی دیوار خانه با آینه به عنوان بخشی از گالری

ایده بسیار اصلی دیگری که به طور فزاینده ای در بین زوج های جوان مورد استفاده قرار می گیرد ، این است که طراحی دیوار خانه با آینه ها را به عنوان یک عنصر تزئینی در کنار عکس های دیواری خود نصب می کنند. به عنوان مثال ، اگر تصویری با قاب های قدیمی را دوست دارید و دیوار را با چند عدد از آن ها دیزاین کرده اید ، جرات کنید چندین آینه را برای تکمیل آن دیوار بین قاب ها نصب کنید. بدون شک ، این یک گزینه مدرن است که خانه شما را پر از شخصیت می کند.

حتما مطالعه کنید
راه های صرفه جویی در هزینه هنگام خرید کفپوش

ایجاد سبک متفاوت

شکل ظاهری یک فضا تا حد زیادی به سبکی که با آن تزئین می شود بستگی خواهد داشت. آینه ها باید با محیط هماهنگ باشند. و در صورت امکان ، کنتراست و تمایزی را ایجاد کنید که تمام عناصر را متعادل کند.

به عنوان مثال می توانیم یک آینه بدون قاب و صیقلی را در مرکز یک اتاق نشیمن بزرگ قرار دهیم. اگر می خواهیم فضایی صمیمی و متفکرانه ایجاد کنیم ، می توانیم از یک آینه کوچک با یک قاب طلایی استفاده کنیم که این احساس صمیمیت را تقویت می کند.

آینه های دیواری گرد

آینه های دیواری گرد ، گزینه ای عالی برای هر دوره و سبکی هستند . اشکال گرد بسیار متنوع هستند و هر کجا که قرار بگیرند هماهنگی و ظرافت را به ارمغان می آورند. علاوه بر این ، اشکال گرد همیشه گزینه های بیشتری برای بروز خلاقیت در اختیار ما قرار می دهند. برای این کار، پنج یا شش آینه گرد با اندازه متفاوت اما با قاب مشابه روی دیوار نصب کنید . با این کار، شما یک نقاشی دیواری شیشه ای زیبا خواهید داشت.

دیوار پوش پی وی سی با طرح های متنوعی که دارد می تواند باعث ایجاد تغییرات گسترده ای در دکوراسیون داخلی منزل شما شود.

استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی ، به دلیل گزینه های طراحی متعدد و جلوه خاص و مدرن ، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. طراحی دکوراسیون داخلی خود را به شرکت شهام دیزاین بسپارید. این شرکت با سابقه درخشان در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره و تماس مستقیم