بلاگ

دکوراسیون داخلی آپارتمان

دکوراسیون داخلی آپارتمان

امروزه دکوراسیون داخلی آپارتمان ، امری ساده و پیش پا افتاده نیست بلکه نوع نگاه کردن به این موضوع تغییر کرده و اکنون به صورت تخصصی به ان پرداخته می شود .

داشتن دکوراسیونی زیبا و جذاب خواسته همه افراد است. حتما نیاز نیست که وسایلی لوکس یا مدرنی داشته باشیم. شاید داشتن وسایلی زیبا مهم است اما نحوه قرار گیری و چیدمان ان ها در خانه مهم تر است.

زندگی در آپارتمان در عین سختی می تواند لذت بخش و عالی باشد‌. تنها کافیست که آپارتمان خود را آن گونه که دلتان می خواهد بچینید. بگردید ، سرچ کنید ، جستجو کنید و بفهمید که چگونه می توانید از فضایی کم بیشترین بهره را نصیب خودتان کنید.

گاهی اوقات با تکان دادن میزی کوچک و جابه جا کردن آن به جایی دیگر ، فضای زیادی به دست می آوردید. فقط کافیست که نحوه طراحی و اجرای دکوراسیون را یاد بگیرید.

چند ایده برای دکوراسیون داخلی آپارتمان:

• دیوارها را سفید رنگ کنید

رنگ می تواند کاملاً بر میزان فضای شما تأثیر بگذارد. یک رنگ سفید دیوار ، می تواند به بزرگتر شدن آپارتمان کوچک شما کمک کند. یا حداقل یک فضای خالی به شما بدهد تا با آن کار کاری دیگر کنید.

رنگ آمیزی رنگ سفید آسان است و اغلب افراد ، می توانند این کار را بدون مهارت خاصی انجام دهند. همچنین رنگ سفر علاوه بر اینکه نور را انعکاس نی دهد ، به خوبی در کنار رنگ های دیگر قرار می گیرد و ترکیب زیبایی را رقم می زند.اگر می خواهید تحول شگرفی در دکوراسیون داخلی منزل خود ایجاد کنید استفاده از دیوار پوش پی وی سی بهترین گزینه می باشد.

حتما مطالعه کنید
نحوه ی كاغذ دیواری اتاق خواب

• ابزار ساده

وجود آینه در خانه امری ضروری است. در گذشته آینه ها فقط برای برانداز کردن ظاهر خود استفاده می شد ، اما اکنون آینه ها کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند و جز دکوراسیون جذاب خانه محسوب می شوند.

آینه ها ، یکی از بهترین روش ها برای بزرگتر کردن فضای خانه هستند. آینه ها همچنین نور ها را در خانه منعکس می کنند و در نتیجه خانه روشنایی بالایی پیدا می کند. وجود چند آینه گرد مانند با اندازه های مختلف در روی یک دیوار با رنگی خنثی ، بسیار جذاب و دیدنی است.

• یک فرش را روی کفپوش‌های خود بیندازید

یکی از بهترین ایده های طراحی آپارتمان کوچک ، پوشاندن کف پوش های بی روح با یک فرش زیبا است. فرش نه تنها سبکی خاص و زیبا می بخشد بلکه به شما کمک می کند تا در آپارتمان فضای بیشتری داشته باشید.

به علاوه ، فرش ها به راحتی جمع و حمل می شوند ، این به این معنا است که شما می توانید در دیگر فضا های خانه تان ، سرمایه گذاری کنید.

• فضای خود را با مبلمان تقسیم کنید

بسیاری از آپارتمان های کوچک اتاق ناهار خوری و نشیمن مجزا ندارند ( یا اگر زندگی در استودیو را تجربه می کنید حتی اتاق های خواب جداگانه ) اما هنوز هم می توانید “مناطق” مختلفی را با استفاده از مبلمان خود برای تقسیم فضا ایجاد کنید.

یکی از بهترین ایده های طراحی آپارتمان کوچک ، استفاده از پشت مبل ، به صورت دیواری است که یک اتاق نشیمن بزرگ یا ناهار خوری را به دو قسمت جداگانه تقسیم می کند.

حتما مطالعه کنید
نحوه ی نور پردازی اتاق خواب

• عاشق کتاب و کتابخانه باشید

یکی دیگر از ترفند های مورد علاقه ما در دکوراسیون داخلی آپارتمان ، استفاده از یک کتاب خانه پشت باز که باعث تقسیم اتاق به دو قسمت برای ایجاد مناطق جدا از هم در آپارتمان کوچک خود است.

در کل وجود یک کتابخانه البته به صورت عمودی در خانه ای نقلی بسیار جذاب و خواستنی است. می توانید کتاب خانه خود را در کنار مبل قرار دهید و برای جذابیت هر چه تمام تر همه آن را با کتاب پر نکنید ، بلکه سعی کنید از ابزار آلات تزئینی نیز برای کتاب خانه خود استفاده کنید.

• فرش نامنظم را امتحان کنید

بعضی اوقات بهتر است از یک فرش مستطیل شکل بگذرید و به جای آن از یک گزینه نا متقارن و شکل ارگانیک استفاده کنید. از این گذشته ، فرشی که به وضوح خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد ، فقط توجه شما را به اندازه خیلی کمی جلب می کند.

در عوض ، فرشی با شکل نامنظم ، مانند پوست گاو ، خز یا حتی یک فرش گرد را امتحان کنید. این کار باعث ایجاد حسی تازه و جالب می شود و بیشتر فضای کف را بدون جلب توجه به اندازه کوچک اتاق شما پر می کند و نمایی جذاب دارد.

• حمایت از آثار هنری

اجاره یک آپارتمان اغلب به این معنی است که شما نمی توانید دیوارها را سوراخ و یا نقاشی کنید. اما به این معنا نیست که شما نمی توانید هنر های خود را در محیط زندگیتان به نمایش بگذارید.

حتما مطالعه کنید
۱۲ طرح جذاب برای میز آشپزخانه

بلکه فقط با گذاشتن ابزار و وسایل هنری روی کمد یا قفسه ها و تکیه دادن آن ها به دیوار ، می توانید به خانه خود زیبایی و جذابیت ببخشید. این نیز یک ترفند عالی برای ایجاد روحیه ای شاد در فضای شما است.

می توانید از یک میز ساده استفاده کنید ، آن را به دیوار خانه نزدیک کنید و قاب ، بشقاب ، گلدان و یا تابلو های هنری مورد علاقه تان را به دیوار تکیه دهید. اینگونه نه دیوار آسیب می بیند و نه شما از لذت بردن از کار های هنری تان بی بهره می مانید.

• از فضا به درستی استفاده کنید

درست استفاده کردن از کل فضا ، هنری خاص می خواهد. با کمی تامل و اندیشه کردن متوجه می شوید که چقدر فضای خالی برای حلبه جا کردن ابزارتان دارید.

به طور مثال میتوانید تخت خواب خود را به سقف نزدیک کنید و در فضای زیرین آن یک اتاق مطالعه کوچک تبدیل کنید.

برای زیباترشدن جلوه دکوراسیون داخلی و ایجاد نورپردازی زیبا استفاده از سقف کاذب پیشنهاد میشود .

زندگی کردن در مکانی دلپسند ، خوشایند و مورد تایید شما ، قطعا لذت بخش است. امروزه با روش ها ، راهنمایی ها و ایده های زیادی می توانید آپارتمان های نقلی و کوچک خود را به فضایی باز و به یاد ماندنی تبدیل کنید.

اگر در این راه تجربه ندارید و به دنبال راهنما و راه حلی میگردید ، شرکت شهام دیزاین می تواند در این راه شما را همراهی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره و تماس مستقیم