بلاگ

بهترین ایده ها برای تزئین دیوار در سال ۲۰۲۱

تزئین دیوار در سال 2021

 بهترین ایده ها برای تزئین دیوار هنری است که به کسل کننده ترین اتاق ها نیز روح می بخشد. اکثر مردم فکر می کنند این یک پروژه گران قیمت است که فقط مخصوص هتل های بزرگ و افراد پولدار است. واقعیت این است که شما برای دادن جلوه ای جذاب به دیوار خود نیاز به هزینه زیادی ندارید و برای سهولت زندگی شما ، ما برخی از ایده های برتر دکوراسیون دیوار را برای شما جمع آوری کرده ایم.

چندین محصول دکوراسیون دیواری وجود دارد که هم در فروشگاه های آنلاین و هم در فروشگاه های آفلاین می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید که هم یک مزیت است و هم یک اشکال. این کار یک مزیت است به این معنا که چه بودجه کمی داشته باشید چه زیاد، همیشه چیزی متناسب با جیب خود پیدا خواهید کرد.

اشکال این کار این است که ممکن است طرح نامناسبی برای دیوار خود انتخاب کنید و دیزاین آن با فضای خانه شما همخوانی نداشته باشد.

اما از آنجا که ما برای ارائه کمک در اینجا هستیم ، دیگر مشکلی نیست. در اینجا برخی از بهترین ایده های دیزاین دیوار آورده شده است که خانه شما را با هزینه های مقرون به صرفه زیبا می کنند.

استفاده از ساعت دیواری برای تزئین دیوار

ساعت تقریباً بخش جدایی ناپذیر یک خانه است. پس چرا با افزودن سبک و نوآوری بهترین نتیجه را از آن نمی گیرید؟ دکوراسیون ساعت دیواری می توانند کاملاً در ظاهر خانه شما تغییر ایجاد کنند. هنگام خرید ، به سراغ موارد ساده و رنگ روشن بروید. می توانید از ساعت های سه بعدی استفاده کنید که بودن آن باعث جذابیت بیشتر دیوار می شود.

حتما مطالعه کنید
نحوه ی نور پردازی اتاق خواب

نکته خوب در مورد دکوراسیون ساعت دیواری این است که شما همیشه می توانید با هر ایده ای که در ذهن دارید ظاهر را تکمیل کنید. به عنوان مثال ، می توانید آن را با یک قاب چوبی گرد احاطه کنید ، اعداد را رنگ آمیزی کنید ، و موارد دیگر. چندین ایده دیگر برای تزئین دیوار ساعت وجود دارد که می توانید با توجه به ترجیح شخصی خود انتخاب کنید.

بوم دیواری

با این هنر نفس‌گیر ، محیط جذابی را در خانه ، دفتر یا محل کار خود ایجاد کنید. بوم دیواری برای اتاق نشیمن بزرگ ، آشپزخانه ، اتاق خواب ، حمام ، بار ، دکوراسیون اداری و غیره مناسب است. برای نتایج چشم‌گیر ، بوم نقاشی باید کمی بالاتر از سطح کاناپه یا تخت نصب شود. همچنین می توانید آنها را بالای شومینه قرار دهید.

استفاده از انواع دیوار پوش مانند دیوار پوش MDF می تواند باعث زیباتر جلوه دادن دیوار منازل شود .

طراحی دیوار چوبی بهترین ایده برای تزئین دیوار

دیوارهای چوبی از بهترین ایده های دکور دیوار برای اتاق نشیمن شما هستند. برای اطمینان از ماندگاری این هنر ، چوب های با کیفیت بالا را انتخاب کنید. با این کار مطمئنا تحت تأثیر نوسازی و بازسازی خانه قرار خواهید گرفت.

نصب قفسه های دیواری

دفتر ، اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، حمام و آشپزخانه شما باید سازماندهی شوند. قفسه های دیواری با چیدمان وسایل ضروری به شکلی منظم و عمودی فضای شما را جادویی می کنند. قفسه های چوبی چند منظوره هستند و هم به عنوان یک وسیله تزئینی عمل می کنند و همچنین می توانند وسایل تزئینی مانند شمع ، گلدان ، قاب عکس و … را در خود جای دهند. قفسه های دیواری به لطف چوب های سخت و آرماتورهای فلزی خود ، محکم هستند و نصب آنها نیز آسان است.

گالری دیواری

اگر می خواهید تمام خاطرات خود را زنده نگه دارید در حالی که به دیوار خود جلوه ای منحصر به فرد و زیبا می دهید ، بهتر است قاب عکس هایی جذاب روی دیوار نصب کنید . در اینجا ، شما باید در مورد چارچوب بندی مجموعه تصاویر بسیار خلاق باشید زیرا آنها برای ایجاد یک ظاهر خوب باید ترکیب قشنگی داشته باشند.

حتما مطالعه کنید
چگونه کاغذ دیواری را از دیوار جدا کنیم

عکس هایی از موفقیت ها ، اجتماعات خانوادگی ، عکس های عروسی و سایر رویدادهای به یادماندنی خود را با این دیوار گالری به نمایش بگذارید. شما همچنین می توانید بهترین نقاشی ها یا هنرهای خود را به نمایش بگذارید. لازم نیست فقط عکس باشد. افزودن لایه ای از پیچیدگی به گالری ، حتی جذابیت آن را بیشتر می کند.

می توانید تصاویر را با آینه ، ظروف های عتیقه، بشقاب های سنتی چینی دیزاین کنید. این ایده تزئین دیوار بدون شک ارزان ترین است زیرا شما برای آوردن ظرافت به خانه خود به خدمات یک طراح داخلی احتیاج ندارید.

استفاده از پانل های سه بعدی

دیوارهای پانل سه بعدی مانند لباس هایی هستند که همه جای زخم و کبودی زیر بدن ما را می پوشاند. با این حال ، اگر دیوار شما پوسیده یا ترک دارد ، تزئین دیوار با پانل های سه بعدی تمام چیزی است که شما برای جلوگیری از شرایط ناخوشایند لازم دارید. نصب آنها عمدتا در اتاق های نشیمن ، سالن ها ، سقف ها ، پس زمینه تلویزیون و اتاق های خواب رایج است.

استفاده از آینه دیواری یک ایده برای تزئین دیوار

آینه های دیواری بهترین نقاط کانونی هستند که توجه بی نظیر ساکنان و بازدیدکنندگان را به خود جلب می کنند. آنها نه تنها اتاق شما را جاوه دار می کنند بلکه باعث ایجاد توهم یک اتاق اضافی در پس زمینه می شوند.

استفاده از دیوار پوش PVC در دیوارها جلوه ی خوشایندی را در منزل شما ایجاد می کند و به راحتی میتوانید این دیوار پوش ها را نصب و اجرا کنید.

استفاده از اشکال هندسی روی دیوار

طرح های هندسی یک اثر هنری منحصر به فرد را به تصویر می کشد که به دیوار شما ظاهری شیک و اصیل می بخشد. بیشتر اشکال هندسی سیم های فلزی هستند که به راحتی می توان آنها را روی دیوارها نصب کرد ، روی سقف آویزان کرد یا روی میز قرار داد. به غیر از شکل های سیمی فلزی ، برخی از طرح های هندسی چاپ سه بعدی هستند که به اندازه نمونه های فلزی واقعی به نظر می رسند.

حتما مطالعه کنید
طراحی مدرن چیست

قبل از نصب این طرح ها روی دیوارها باید آنها را روی چوب های سطح صاف قاب بندی کنید. این تزئینات به خوبی با گلها ، تصاویر و قفسه های دیواری ترکیب می شوند.

هنرهای دیواری هندسی در بیشتر فضاهای داخلی مانند دفتر ، آشپزخانه ، اتاق نشیمن و موارد دیگر استفاده می شوند. طرح های متنوعی از اشکال هندسی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید تا یک طراحی منحصر به فرد و متناسب با خود ایجاد کنید. شما می توانید قوانین طراحی را نقض کنید و شکلی را ایجاد کنید که هیچ کس قبلاً ندیده باشد و درعین حال شیک و خاص باشد.

استفاده از آویزهای سنتی

تزئینات دیواری دست ساز همیشه بهترین گزینه برای کسانی است که نسبت به کارهای هنری زیبا و منحصر به فرد ، بودجه کافی دارند. شما می توانید با مواد اولیه ساده، فضایی زیبا ایجاد کنید که هیچ کس نمی تواند تصور کند. موارد بلا استفاده می توانند انگیزه عالی برای ساخت وسایل دست ساز باشند.

دیوار کناف با داشتن تنوع در رنگ و طرح در این زمینه بسیار کار آمد خواهد بود.

خلاقیت هنگام ساخت ایده های جذاب برای طراحی دیوار خانه ضروری است. کارهای هنری خود را ساده و در عین حال خاص بسازید. شما حتی می توانید با خلق یک قطعه هنری زیبا، کسب درآمد کنید.

حالا که با بهترین ایده های تزئین دیوار آشنا شدید ، آیا شما همچنان بیکار می‌نشینید و به دیوار خالی خانه خیره خواهید شد؟ وقت آن است که بلند شوید و آن طرحی را که آرزو داشته اید انتخاب کنید. شما باید ظاهر خانه خود را تغییر دهید.

اگر برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود به کمک نیاز دارید، با گروه شهام دیزاین در ارتباط باشید. این تیم با در اختیار داشتن کادری مجرب و سابقه درخشان در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره و تماس مستقیم