بلاگ

انتخاب بهترین کابینت برای آشپزخانه

کابینت آشپزخانه

کابینت هایی که برای آشپزخانه خود انتخاب کنید، باید بهترین عملکرد و باب سلیقه شما باشند. سبک های مختلفی از کابینت آشپزخانه به سبک تخت و شیکر گرفته تا گزینه های سنتی تر در دسترس است.

انتخاب شما به سلیقه، ترجیحات و بودجه شخصیتان بستگی دارد. با این وجود ، کارایی، عاملی است که در کنار زیبایی هرگز نباید فراموش شود.

اطلاعات زیر به شما کمک می کند بهترین کابینت ها را برای فضای آشپزخانه خود انتخاب کنید. همچنین به شما کمک می کند تا ارزش خانه را بالا ببرید، چه قصد اقامت در خانه خود را داشته باشید چه بخواهید آن را بفروشید.

کدام چوب برای کابینت مناسب است؟

هنگام انتخاب کابینت آشپزخانه ، مهمترین قسمت، انتخاب مواد مناسب است. عملکرد و سبک مهم است ، اما کیفیت مواد ساخته شده از کابینت ، طول عمر و دوام و همچنین عملکرد آنها را تعیین می کند.

هنگامی که برای خرید کابینت می روید ، به همه گزینه ها نگاه کنید و فراموش نکنید که از کابینت‌سازان سوال کنید که کدام مواد برای کابینت منزل بهتر است. شما در مورد انواع مختلف چوب و سایر مواد و همچنین در مورد بهترین روش نگهداری اطلاعات ارزشمندی کسب خواهید کرد.

بهترین مواد برای کابینت آشپزخانه

بهترین مواد برای کابینت آشپزخانه چوب جامد است. با این حال ، چوب جامد منقبض می‌شود ، بنابراین توصیه می کنیم کابینتی از چوب مهندسی‌شده را انتخاب کنید.

بهترین چوب برای کابینت دیواری آشپزخانه چوب مهندسی شده است زیرا یکی از قابل اعتمادترین مواد است. همچنین ، قیمت آن نسبت به چوب جامد کمتر است.

حتما مطالعه کنید
طراحی دكوراسیون داخلی آشپزخانه

همچنین کابینت‌هایی شامل موادی مانند MDF (تخته فیبر با تراکم متوسط) ، تخته خرده چوب با ملامین و فولاد ضد زنگ اختیاری و تخته سه لا هستند که کیفیت پایین.تری دارند.

درب کابینت معمولاً از انواع چوبهای سخت جامد ساخته می شود. بهترین چوب برای درب کابینت گزینه های مختلف مقاوم در برابر چوب است که خراب نمی شوند.

افرا ، گیاه خارک و راش دوام بیشتری دارند و عملکرد بسیار بهتری نسبت به برخی از انواع نرمتر چوب مانند چوب ماهون ، گردو یا توسکا دارند. کابینتی که از چوب طبیعی ساخته می‌شود، همیشه زیبا به نظر می‌رسد و در برابر استفاده روزانه در آشپزخانه های پر رفت و آمد مقاومت زیادی دارد.

 

برای آشنایی با سقف کاذب می توانید این مقاله را مطالعه کنید .

نحوه انتخاب بهترین کابینت در سال 2021

اگر می خواهید در سال 2021 آشپزخانه خود را بازسازی کنید یا کابینت آشپزخانه خود را تعویض کنید ، مطمئناً باید در جستجوی بهترین کابینت های عملکردی و زیبا باشید.

در اینجا چند نکته آورده شده است که به سوالات شما در مورد چگونگی راحت تر انتخاب کردن کابینت آشپزخانه خانه شما پاسخ میودهد
رنگ کابینت را بسته به میزان نور طبیعی آشپزخانه انتخاب کنید.

کابینت های چوبی افرا ، بلوط و سایر رنگ های روشن برای فضاهای آشپزخانه با نور طبیعی کمتری مناسب هستند. کابینت های چوبی سبک برای این آشپزخانه ها بهترین هستند زیرا باعث می شوند فضای آنها بیشتر و جادارتر نشان داده شود.

اگر بیشتر اوقات روز آشپزخانه شما از نور طبیعی کافی برخوردار است ، شما در انتخاب بسیاری از رنگ‌های تیره آزاد هستید. کابینت‌هایی برای فضاهای روشن با چوب گیلاس و چوب ماهون جلوه ای زیبا و چشمگیر دارند.

حتما مطالعه کنید
انواع دیوارهای شیشه ای و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

سبک‌‌های سنتی و مدرن ربطی به زمان ندارند و مهمترین چیز این است که شما سبکی را انتخاب کنید که از آن لذت ببرید. وقتی صحبت از ظاهر بهترین کابینت ها می شود هیچ درست و غلطی وجود ندارد.

آنچه دوست دارید و از آن لذت می برید همیشه درست است.
همچنین کابینت آشپزخانه خود را با پایان و سخت افزار مناسب جلوه‌دار کنید. بسته به جلوه‌ای که می خواهید بدست آورید ، پایان مناسب را انتخاب کنید.

برای ظاهر مدرن کابینت آشپزخانه ، رنگ آمیزی انتخاب خوبی است ، در حالی که ممکن است سنت گرایان بخواهند از یک پوشش قدیمی استفاده کنند. ظاهر دستگیره ها نیز بر طراحی کلی آشپزخانه شما تأثیر می گذارد. روند سخت افزاری کابینت آشپزخانه 2020 با افزودن سخت افزار کلاس بالا باعث بهتر دیده شدن کابینت می شود.

انواع کابینت‌ها

کابینت های بدون قاب و قابدار

به طور کلی دو نوع کابینت وجود دارد که در هنگام طراحی کمد آشپزخانه با آنها روبرو خواهید شد. کابینت های قاب دار و بدون قاب. تفاوت اصلی این دو نوع در نحوه ساخت آنهاست.

کابینت های قاب دار دارای یک ساختار همپوشانی اضافی روی در هستند در حالی که کابینت های بدون قاب این ویژگی را ندارند. ز کابینت های قاب دار و بدون قاب در انواع مختلف کابینت آشپزخانه استفاده می شود

خواه به دنبال طراحی سنتی تر و یا به شکل ظاهری مدرن باشید ، می توانید هر دو طراحی کابینت را انتخاب کنید تا دید شما را زنده کند.

کابینت های قاب دار

کابینت های قاب دار که به کابینت های سبک آمریکایی یا به سبک سنتی نیز معروف هستند ، دارای یک ساختار یا قاب اضافی همپوشانی روی در هستند.

کابینت های قاب دار معمولاً بر اساس اینچ اندازه گیری می شوند و در مقایسه با کابینت های بدون قاب ثابت و محکم ترند.

حتما مطالعه کنید
سقف کاذب چوبی

با این حال گفته می شود که کابینت های قاب دار فضای ذخیره سازی کمتری نسبت به کابینت های بدون قاب دارند زیرا قاب چوبی جامد با ضخامت 1-1 / 2 اینچ فضای بیشتری را اشغال می کند.

کابینت های قاب دار معمولاً در مقایسه با کابینت های بدون قاب هزینه کمتری دارند. همچنین بذ روی دیوارهای ناصاف قابل نصب هستند.

کابینت بدون قاب

کابینت های بدون قاب که به آنها کابینت مدرن و کابینت های سبک اروپایی نیز گفته می شود ، قاب اضافی ندارند. کابینت های بدون قاب به طور معمول در میلی متر اندازه گیری می شوند و دسترسی بهتر و فضای ذخیره سازی بیشتری را فراهم می کنند.

آنها سبک براق تری نسبت به کابینت های قاب دار دارند اما از ثبات کمتری برخوردارند. بیشتر اوقات ، کشوهای کابینت های بدون قاب بزرگتر هستند و قفسه ها به راحتی قابل تنظیم هستند.

کدام یک برای شما بهترین است؟

این تصمیم به شدت به نیاز آشپزخانه شما بستگی دارد. کابینت های قاب دار برای آشپزخانه هایی با فضای بزرگ مفید است. اگر تم سنتی و انعطاف پذیری در انتخاب درب ترجیح می دهید ، آنها گزینه بسیار خوبی هستند .

در همین حال ، اگر آشپزخانه کوچکتری داشته باشید ، کابینت های بدون قاب بهتر هستند. فضای کابینت و کشو بیشتری را فراهم می کنند و ظاهری مدرن دارند. بنابراین ، اگر هر اینچی از فضا برای شما مهم باشد ، کابینت های بدون قاب توصیه می شوند.

انتخاب بهترین کابینت

انتخاب بهترین کابینت برای آشپزخانه خود با کمی تحقیق انجام می شود. هنگامی که ظاهر کابینت های مورد نظر خود را تعیین کردید ، می توانید رنگ ، طرح و سایر ویژگی ها را انتخا کنید. شرکت شهام دیزاین با 15 سال سابقه در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره و تماس مستقیم