بلاگ

13 ایده آسان برای بازسازی آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه

به دنبال ایده های آسان برای بازسازی آشپزخانه هستید؟ به عنوان قلب اکثر خانه ها ،دیوارهای آشپزخانه در بحث دکوراسیون باید به اندازه دیزاین اتاق نشیمن و اتاق خواب در افکار ما برجسته باشند .

با این وجود آشپزخانه های ما اغلب اتاقی هستند که در هنگام تزئینات دیوار کمترین وقت را به آن اختصاص می‌دهیم. آشپزخانه محلی برای پخت و پز ، غذا خوردن ، خندیدن و لذت بردن از معاشرت یکدیگر است و از آنجا که این یک قسمت جدایی ناپذیر از خانه است ، باید برای تزریق غذای خوب ، خاطرات و لذت بردن از آن تزئین شود.

نکته‌ قابل توجه این است که هیچ چیز مانند تغییر و تحول دادن به آشپزخانه باعث نشاط خانه نمی شود. متأسفانه هزینه های بازسازی کامل آشپزخانه خیلی زیاد است.

این راهنما 13 روش برای به بازسازی آسان آشپزخانه را به شما نشان می دهد که می توانید خودتان انجام دهید. برای آگاهی از چگونگی تغییر آشپزخانه بدون صرف هزینه و وقت زیاد ، ادامه مطلب را بخوانید.

قفسه‌های تزئینی برای بازسازی آشپزخانه

قفسه ها روشی مقرون به صرفه برای جلوه دادن به فضا هستند. نصب قفسه های چوبی یا شیشه ای جدید بالای ظرفشویی یا کنار درب کابینت یکی از ساده ترین ایده های آپدیت کردن آشپزخانه است که می توانید از آن استفاده کنید.

حتما مطالعه کنید
رنگ پارکت برای اتاق خواب دخترانه

قفسه بندی کابینت یک روش ساده برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی و افزودن فضایی برای به نمایش گذاشتن گلدان‌های کوچک یا وسایل سنتی یا هر چیز جذاب دیگری است.

با رنگ به دیوارها روح ببخشید

ارزان‌ترین راه برای زیباکردن دیوار آشپزخانه رنگ کردن آن است. چیزهای کمی مانند یک پوشش رنگ تازه چهره آشپزخانه را تغییر می دهند. چاشنی رنگ می تواند به ایجاد لحن جدید برای سبک آشپزخانه شما کمک کند.

برای جلوه‌ای دیدنی ، از رنگ های پاستلی و از رنگ های خنثی و کلاسیک یا سبز و آبی برای مدرن کردن ظاهر آشپزخانه خود استفاده کنید.حتی می توانید قسمتی از دیوار آشپزخانه را با دیوار پوش ام دی اف جلوه ای دیگر ببخشید.

در پنجره‌ها تغییر و تحول ایجاد کنید

یکی از چشمگیرترین تغییرات بازسازی آشپزخانه ، عوض کردن ظاهر پنجره‌های آشپزخانه است. شما می توانید مواد طبیعی مانند بامبو را انتخاب کنید ، از سایه رومی سنتی استفاده کنید یا پرده هایی با چاپ گرافیکی پررنگ را امتحان کنید.

به دنبال گل و گیاه بروید

به یک آشپزخانه کوچک، با گل‌های تزئینی شاد و گیاهان گلدانی جذابیت بدهید. گلدان های سفالی را با ریحان ، آویشن ، رزماری و سایر گیاهانی که در پخت غذا استفاده می‌شود، پر کنید.

شیرآلات و سینک ظرفشویی جدید بخرید

سینک آشپزخانه و شیر آب آشپزخانه نقاط کانونی بسیاری از آشپزخانه‌ها هستند. مطمئن شوید که ارزش این همه توجه را دارند. می توانید شیر آب خود را نسبتاً ارزان بخرید و ضمن کاهش هزینه های آب و انرژی ، ظاهری تازه به خود ببخشید.

حتما مطالعه کنید
کاربرد سقف کاذب چوبی

برای سینک ظرفشویی ها ، به دنبال ویژگی هایی مانند حوض دوتایی ، سه‌تایی یا حوضچه های بسیار عمیق و تخته‌ی صاف باشید.

یک فرش طرح دار انتخاب کنید

حتی ساده ترین تغییر و تحول در آشپزخانه نیز به همین راحتی نیستند. ظاهر کف آشپزخانه خود را بدون هزینه کفپوش جدید با یک فرش تغییر دهید.

فرش های فانتزی یک انتخاب عالی هستند. جنس آنها در مقابل پاخور زیاد مقاوم است و معمولاً به راحتی شسته می شوند.

نورپردازی جدید در بازسازی آشپزخانه

با نورپردازی جدید به آشپزخانه خسته‌کننده خود روح ببخشید. با تحول شگرفی در آشپزخانه بدون زحمت زیاد مثل اضافه کردن چراغ های رشته ای زیر کابینتی، لوستر یا چراغ های آویزان که دارای حباب شیشه‌ای هستند، می توانند جلوه جدیدی به فضا بدهند.

با ابزار نورپردازی بازی کنید چرا که می تواند فضای آشپزخانه شما را کاملا تغییر دهد. به علاوه ، می توانید آنها را در هر زمان عوض کنید!

بک‌ اسپلش( پوشش دیواری) نصب کنید

بک‌اسپلش یک پوشش دیواری است که علاوه‌بر جلوه‌ زیبایی، جنبه‌ی محافظت از دیوار دارد. دیوار پشت سینک ظرفشویی، اجاق گاز یا کابینت ممکن است پس از مدتی بر اثر چربی، رطوبت، یا سرما خراب شود.

برای پیشگیری از این اتفاق بک‌اسپلش بهترین انتخاب است. چرا که هم مقاوم است و هم به آشپزخانه شما زیبایی را هدیه می‌دهد.

یک گاری چوبی به آشپزخانه اضافه کنید

تحولات کوچک در آشپزخانه می توانند فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهند. یک گاری آشپزخانه اضافه کنید تا بتوانید از شر آشفتگی‌ها و نامرتبی‌ها خلاص شوید و ریزه‌خرده‌ها ، وسایل آشپزی و ابزار خاص را دور از چشم نگه دارید.

حتما مطالعه کنید
انواع اتصالات برای اجرای کناف

کابینت های جدید برای بازسازی آشپزخانه

کابینت آشپزخانه خود را تعویض نکنید . یکی از ایده های بازسازی آشپزخانه شامل بروز کردن کابینت های چوبی با رنگ آمیزی یا استفاده از برچسب یا حتی عوض کردن دستگیره‌ها است.

برای ظاهری غنی و زیبا ، جلوه مصنوعی را امتحان کنید. برخی از نقاشی‌های مدرن را برای ایجاد هایلایت و سایه هایی اضافه کنید که به آن حس عمیق می دهد.

یک دیوار لهجه اضافه کنید

با یک دیوار لهجه ای به رنگ روشن یا یک کاغذ دیواری زنده ، تمرکز خود را روی آشپزخانه خود بیاورید و ظاهر و احساس آشپزخانه را تغییر دهید.

می توانید با انتخاب رنگی کاملاً متفاوت برای دیوارهای خود ، سراغ یک تغییر شدید بروید ، یا با رنگ‌های نود و پاستلی که تازه مد شده‌اند، آشپزخانه‌ خاصی داشته باشید.

هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید آشپزخانه شما باید کاملاً یک رنگ باشد. برای رنگ آمیزی دیوار آشپزخانه خود یک رنگ لهجه سرگرم کننده انتخاب کنید.

نصب پرده برای بازسازی آشپزخانه

چیزی به سادگی پرده های تزئینی می تواند حال و هوای تازه‌ای به یک آشپزخانه ساده وارد کند که می‌توانید رنگ آن را با سایر وسایل ست کنید.

اگر آشپزخانه کوچک شما فضای زیادی برای دکوراسیون ندارد ، پرده های چاپی. و دارای الگو که زیاد به پایین آویزان نمی‌شوند، هم برای مد و هم برای عملکرد مناسب هستند.

نصب یک ساعت زیبا به دیوار

مثل کشتن دو پرنده با یک سنگ ، یک ساعت دیواری بزرگ به شما کمک می کند تا علاوه بر افزودن یک وسیله تزئینی به دیواره ، زمان را هنگام پختن غذا کنترل کنید.

شما می تواندی با ایجاد یک سقف کاذب جذاب باعث زیباتر به نظر رسیدن محیط آشپزخانه خود شوید.

این ایده‌های آسان را برای بازسازی آشپزخانه خود دنبال کنید و در کمترین زمان در یک فضای جدید آشپزی کنید و از غذا خوردن لذت ببرید. اگر می‌خواهید آشپزخانه خود را بازسازی کنید و ایده‌ای برای این کار ندارید ، کافیست با شرکت شهام دیزاین تماس حاصل فرمایید.

این شرکت با سابقه درخشان در زمینه دیزاین و اجرای دکوراسیون داخلی آماده خدمت‌رسانی به شما می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره و تماس مستقیم