بلاگ

۱۰ رنگ مخصوص حمام

رنگ مخصوص حمام

دکوراسیون مدرن | دیوار کناف | شهام دیزاین : انتخاب رنگ مخصوص حمام در هنگام طراحی فضای داخلی هر سرویس بهداشتی بسیار مهم است. رنگ ها فضا را تکمیل می کنند و مکانی خاص برای نشاط ، آرامش و خلق و خوی مثبت ایجاد می کنند. همچنین انتخاب رنگ کاشی مناسب می تواند احساس راحتی و لذت را ایجاد کند. اما ، کدام یک از رنگ های ویژه حمام است که می توانید از امروز استفاده کنید.

خاص ترین رنگ ها برای حمام

یافتن رنگ های منحصر به فرد سرویس بهداشتی آنچنان کار سختی نیست. این رنگ ها، به هر ایده ای که ممکن است برای حمام خود در ذهن داشته باشید یا ببینید ، بدون هیچ زحمتی شیک بودن را اضافه می کنند.

رنگ قرمز ویژه حمام

قرمز یکی از رایج ترین رنگ های مخصوص حمام است . معمولاً با سیاه یا سفید و اغلب با هر دو رنگ ترکیب می شود تا جلوه بهتری داشته باشد.

رنگ قهوه‌ای

اگر می خواهید یک حمام با ظاهری بسیار آرام و خاکی ایجاد کنید ، رنگ قهوه ای راه انتخاب است. در هر سایه ای ، قهوه ای فضایی بسیار آرام و گرم ایجاد می کند. یک قهوه ای شکلاتی تیره احساس جالبی را ایجاد می کند و وقتی با لهجه های طلای فلزی همراه می شود کاملا برجسته به نظر می رسد.

حمام زرد

زرد رنگ خورشید است و نشانه ای از حال و هوای خوب و انرژی زیاد است. استفاده از رنگ زرد تا طلایی ، حمام را روشن تر نشان می دهد. با این حال ، اگر سرویس بهداشتی شما کوچک باشد ، آن را با کمی سفید ترکیب کنید تا نتیجه بهتری حاصل شود.

حتما مطالعه کنید
نحوه ی كاغذ دیواری اتاق خواب

رنگ صورتی

رنگ صورتی در سرویس بهداشتی فضای خاصی را معرفی می کند و ظاهری غیرمعمول ایجاد می کند. صورتی رنگ آرام بخشی است و در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد.

رنگ نارنجی

رنگ نارنجی برای گرما و راحتی سرویس بهداشتی ایده آل است. تمام سایه های نارنجی قشنگ به نظر می رسند ، اما می توانند فضا را کوچک تر کنند ، بنابراین توصیه می شود برای گسترش فضا ، رنگ سفید یا خنثی را به آن اضافه کنید. بنابراین ، توصیه می کنیم رنگ نارنجی و زرد را برای جلوه‌دار تر کردن فضای داخلی باهم ترکیب کنید.

رنگ بنفش

رنگ بنفش یک انتخاب عالی برای حمام ایت. این رنگ، حمام را جادویی می کند. تمام سایه های آن ، که سایه های اسطوخودوس و یاس بنفش برجسته هستند ، طراوت گل را به ارمغان می آورند. آنها برای کسانی که غالباً از حمام معطر و روغن استفاده می کنند ، یک گزینه ایده آل است و باعث ایجاد فضای آرام در حمام می شود.

رنگ خاکستری

وقتی صحبت از مد و ترند می شود ، رنگ خاکستری رنگ اصلی است. هر سایه خاکستری ، از رنگ روشن تا تیره ، باعث می شود حمام مدرن و مد روز به نظر برسد. فراموش نکنید که با ترکیب خاکستری با قرمز یا صورتی بازی کنید تا به ظاهری جذاب و مدرن دست پیدا کنید.

رنگ خاکستری ، همراه با رنگ های روشن ، یک حمام سرزنده و با طراوت ایجاد می کند و شادابی و نشاط را به ارمغان می آورد. بخاطر داشته باشید که حمام های خاکستری با چوب ترکیب می شوند و فضای مناسب را به وجود می آورند.

حتما مطالعه کنید
کفپوش مناسب اتاق کودک

رنگ بژ

رنگ بژ یک انتخاب عالی و پیشرفته برای حمام است. بژ پایه ایده آل برای سرویس های بهداشتی از هر رنگ است. هماهنگی بصری و زیبایی در حمام بژ با ترکیب رنگ قهوه ای به بهترین وجه حاصل می شود.

رنگ آبی

با ترکیب کامل رنگ آبی ، احساس خواهید کرد که در دریا هستید ، بنابراین پس از یک روز شلوغ هر بار که وارد حمام می شوید ، احساس آرامش خواهید داشت. اگر می خواهید حمامتان بزرگتر به نظر برسد ، استفاده از آبی کم رنگ راه حل ایده آلی است. همچنین برای ایجاد جلوه ای گرمتر ، اکسسوری های طلایی رنگ مانند آینه یا لامپ را اضافه کنید.

رنگ سبز

رنگ سبز یک اثر تسکین دهنده ایجاد می کند و به تسکین استرس کمک می کند ، به همین دلیل در هنگام تزئین اتاق های مختلف ، به ویژه مکان هایی که برای رسیدن به حداکثر آرامش نیاز دارید مانند، اتاق خواب و حمام، محبوب است.

سبز یک رنگ بسیار آرامبخش است که به ایجاد جلوه خنک کننده در یک اتاق بسیار روشن و آفتابی کمک می کند. این سایه به خوبی با سایر رنگهای خاکی الهام گرفته از طبیعت مانند قهوه ای ترکیب می شود.

رنگ سفید

یک حمام سفید تمیز و شفاف در سبک حمام کلاسیک نهایت استفاده را دارد. گرچه دیوارهای سفید نسبتاً ساده هستند، اما این ظاهر می تواند کاملاً چشمگیر و شیک باشد. اگر دوست ندارید تمام فضای حمام به رنگ سفید باشد ، به دنبال لوازم جانبی روشن مثل رنگ های زرد ، صورتی یا سبز باشید.

حتما مطالعه کنید
نحوه تمیز کردن سقــف کــاذب

خواه در حال ساخت حمام جدید باشید و یا بخواهید یک تعمیر اساسی از آن انجام دهید ، نوسازی این مکان می تواند تفاوت زیادی در احساس شما ( و برنامه روزمره مراقبت از پوست شما) ایجاد کند. بنابراین طراحی داخلی این فضا بسیار مهم است.

اگر قصد طراحی سرویس بهداشتی خود را دارید، این کار را به شرکت شهام دیزاین بسپارید. این تیم با داشتن کادری مجرب و متخصص در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره و تماس مستقیم