بلاگ

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی

دکوراسیون داخلی | دیوار کاذب | شهام دیزاین : امروزه کاغذ دیواری سه بعدی، انقلاب جدیدی را در صنعت طراحی داخلی به وجود آورده اند. آن ها با تنوع بسیار گسترده ای ارائه داده می شوند که برای هر سبک و سلیقه ای مناسب است. گاهی اوقات طراحان با یک اتاق کوچک روبرو می شوند که در این مواقع ، استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی می‌ تواند برای آن ها گزینه مناسبی باشد.

این کار باعث می شود که ، فضای داخلی اتاق ، بزرگ تر و زیبا تر به نظر برسد. استفاده از سایه ها و اشکال پیچیده در طراحی این کاغذ دیواری ها ، باعث می شود که چشم دچار خطای دید شده و احساس کند که طرح های موجود روی کاغذ دیواری ، به طور واقعی روی دیوار وجود دارند. به همین دلیل به ان ها سه بعدی گفته می شود. ، ما سعی داریم که شما با دنیای کاغذ دیواری های سه بعدی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

کاغذ دیواری با اشکال هندسی

همان طور که می دانيد امروزه ، اشکال هندسی در زمینه های مختلفی چون معماری ، طراحی ، ریاضی و غیره … به کار می روند. یکی دیگر از کاربرد های اشکال هندسی ، استفاده آن ها در طراحی کاغذ دیواری هاست. به کار بردن اشکال هندسی در طراحی کاغذ دیواری ها ، یکی از ایده های رایج و محبوب به شمار می رود. این الگو ها ، غالباً بسیار متنوع و چشم نواز هستند که به طور معمول ، برای هر اتاق مناسب هستند ، چه یک اتاق کوچک باشد و چه یک فضای بزرگ. کاغذ دیواری سه بعدی نیز ، در رنگ های بژ سفید و تیره رایج تر است.

حتما مطالعه کنید
كرتین وال یا دیوار پرده ای چیست؟

کاغذ دیواری با اشکال گلدار

همان طور که پیش تر هم اشاره کردیم ، کاغذ دیواری سه بعدی به معنای “بیرون آمدن” اشکال از سطح است که باعث می شود فضای دیوار برجسته به نظر برسد. در حالی که بسیاری از طرح های کاغذ دیواری گلدار بر زیبایی سنتی یا کلاسیک تأکید دارند ، اما استفاده از سبک سه بعدی آن ، جلوه مدرن تری به این الگو می بخشد.

به طور مثال ، کاغذ دیواری گلدار سه بعدی سفید ، با ایجاد یک طرح رنگی ساده و خاص ، جلوه ای مدرن به فضا می بخشد و تصویری پیچیده را در فضا ، ایجاد می کند. علاوه بر این ، جلوه بصری خیره کننده ای را ایجاد می کند که می تواند نور خوبی را نیز در اتاق انعکاس دهد.

نکاتی در مورد خرید کاغذ دیواری سه بعدی

• ست کردن با فضای خانه

هنگام انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی ، باید به دکوراسیون محیط نیز توجه کنید. هماهنگی وسایل با کاغذ دیواری بسیار مهم و قابل توجه است. چرا که اگر نتوانید هماهنگی را در فضای مورد نظر ایجاد کنید ، باعث آشفتگی شده و خیلی سریع از آن زده می شوید. همچنین به دلیل اینکه کاغذ دیواری استفاده ، شده سه بعدی است و خود به تنهایی نیز فضا را شلوغ می کند ، پس بهتر است که از وسایل کمتری در محیط استفاده شود.

• کاغذ دیواری های قابل شست و شو

امروزه ، اغلب کاغذ دیواری های موجود در بازار ، قابل شست و شو می باشند ، اما به دلیل به کار بردن پارچه و مواد پی وی سی در این کاغذ دیواری ها ، ممکن است هنگام از بین بردن لکه های موجود ، به مشکل بر بخورید. به همین دليل ، هنگام خرید به این نکته دقت کنید و یا حتی می توانید از فروشنده نیز کمک بگیرید.

حتما مطالعه کنید
پارکت یا موکت

• مناسب برای سقف های بلند

هنگام خرید کاغذ دیواری ، دقت داشته باشید که سقف محل مورد نظر کوتاه است بلند. چرا که اگر سقف بلندی داشته باشید ، بهتر است کاغذ دیواری را با خطوط افقی خریداری کنید ؛ این کار سبب می شود که سقف کوتاه تر نشان داده شود. همچنین خطوط افقی باعث ایجاد ست و هماهنگی میان دکوراسیون می شود.

• خرید با رنگ های ملایم

اگر دوست دار محیطی آرامش بخش و یک رنگ هستید ، استفاده از کاغذ دیواری های گلدار با رنگ هایی ملایم ، گزینه مناسبی می باشد. اما اگر محیط هایی شاد و پر انرژی را دوست دارید ، استفاده از طرح‌ های شلوغ با رنگ هایی روشن ، پیشنهاد می شود.

• هماهنگی میان پارکت با کاغذ دیواری

پیشنهاد می شود که از کاغذ دیواری های سه بعدی ، با طرح های شلوغ و یا گلدار ، برای پارکت های ساده استفاده کنید. همچنین برای پاکت هایی با طرح شلوغ ، از کاغذ دیواری های ساده استفاده کنید. این گونه می توانید هماهنگی و زیبایی خوبی را در محیط ایجاد کنید.

• هزینه های خرید کاغذ دیواری

قاعدتا ، یکی از مهم ترین نکات هنگام خرید کاغذ دیواری ، قیمت و هزینه‌ های آن است. همان طور که می دانید ، قیمت کاغذ دیواری های سه بعدی از قیمت کاغذ دیواری های ساده ، کمی بیشتر است. با افزایش روز افزون هزینه ها ، طبیعی است که قیمت ها نیز متغیر باشد.

امروزه کاغذ های دیواری به صورت رولی ارائه داده می شوند. هر رول ، شامل چند متر است ، که قیمت هر متر جدا گانه حساب می شود. قبل از اینکه اقدام به خرید کنید ، بهتر است از یک کارشناس بخواهید که از محل مورد نظر دیدن کند و آن را مورد بررسی قرار دهید ، تا بتوانید به اندازه مناسب کاغذ دیواری خریداری کنید و دچار مشکلی نشوید.

حتما مطالعه کنید
دیوار پوش چوبی

قاعدتا زیبایی محیط خانه ، برای هر فردی مهم و حائز است. ایجاد هماهنگی ، بین دکوراسیون و رنگ دیوار ها ، کمی دشوار است ؛ اما اگر از کاغذ دیواری استفاده می کنید ، هماهنگی بین وسایل کمی راحت تر می شود.

چرا که کاغذ دیواری ها ، از تنوع بالا و بی نظیری برخوردارند. اگر در این باره اطلاعات زیادی ندارید ، ما به شما شرکت شهام دیزاین ، با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی را معرفی می کنیم. امیدوارم مطالب خوبی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره و تماس مستقیم