بلاگ

راه های صرفه جویی در هزینه هنگام خرید کفپوش

خرید کفپوش

خرید کفپوش های ارزان مانند وینیل و لمینت تقریباً با هر بودجه ای متناسب است. با این حال ، اگر دوست دارید یک کفپوش گران قیمت انتخاب کنید، روش هایی وجود دارد که مقرون به صرفه تر است. در اینجا چند استراتژی آورده شده است که می توانند به شما کمک کنند.

1. انعطاف پذیر باشید

قبل از اینکه تصمیم بگیرید آن چوب سخت عجیب و غریب و گران قیمت را بخرید، مطمئن شوید که همه گزینه ها را بررسی کرده اید. این یک فرصت خوب است که می توانید کالایی ارزان تر پیدا کنید که مزایای مشابه زیادی را داشته باشد. به عنوان مثال ، شاید شما بتوانید کفپوش لمینت با قیمت مناسب پیدا کنید که هم هزینه کمتر و هم ظاهر زیبایی دارد.

2. نمونه ها را بررسی کنید

قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را در مورد کفپوش بگیرید ، یک مدل از کفپوش بخرید و با خود به خانه ببرید. حتی اگر محصولی در مغازه بسیار عالی به نظر برسد ، تا زمانی که آن را در فضای خود نبینید ، نمی توانید بفهمید که با دکور و نور شما چگونه به نظر می رسد. صرف چند تومان برای خرید یک نمونه ، می تواند شما را از هزینه کردن چند میلیون تومان برای یک پروژه کفپوش که از آن راضی نخواهید بود ، نجات دهد.

حتما مطالعه کنید
كرتین وال یا دیوار پرده ای چیست؟

3. خرید کفپوش از فروشگاه‌های دست دوم

مراکز فروش ابزار دست دوم مسکن و فروشگاه هایی از این قبیل اکثراً کاشی ، چوب یا ورق وینیل دارند که از پروژه های ساختمانی به جای مانده اند یا از ساختمان های قدیمی برداشته شده‌اند.

4. خرید آنلاین کفپوش

روش دیگر برای صرفه جویی در مصرف مواد ، خرید در وب سایت های فروش کفپوش است. این سایت ها، غالباً کفپوش‌ها را با هزینه کمتر از اکثر فروشگاه های خرده فروشی به مردم می‌فروشند.

هنگام خرید کفپوش ، از مذاکره در مورد قیمت نترسید . بیشتر فروشگاه هایی که کفپوش می فروشند برای انجام فروش حاضرند کمی چانه بزنند. برای مذاکره موثر ، قبل از خرید تحقیق کنید تا ببینید هزینه محصول مشابه در جای دیگر چقدر است. به دنبال نقص های کوچک در محصولی باشید که می توانید بهانه آن شوید تا با قیمت پایین تری آن را بخرید.

مودب اما پیگیر باشید؛ اگر فروشنده ای که با او صحبت می کنید نمی تواند تخفیفی به شما بدهد ، با مدیر فروشگاه صحبت کنید. اکثر فروشندگان کف پوش به صورت عمده‌ای و مستقیم این مواد را از تولیدی خریداری می کنند و با قیمت بالا به مردم می فروشند، پس تا جایی که امکان دارید درباره قیمت مذاکره کنید.

6. خودتان کفپوش را نصب کنید

اگر بتوانید بجای استخدام یک پیمانکار، خوتان کفپوش‌ها را نصب کنید، خیلی در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود. البته فقط درصورتی که مطمئن باشید مهارت لازم برای انجام صحیح کار را دارید باید این گزینه را انتخاب کنید. می توانید آموزش های آنلاین را نگاه کنید تا طریقه نصب کفپوش  مخصوصا پارکت لمینت را یاد بگیرید و بفهمید از عهده این کار بر می‌آیید یا نه. اکثر پیمانکاران هزینه‌های آماده سازی، مثل جابجایی وسایل را نیز حساب می کنند، با انجام مقدمات اولیه از این هزینه‌ها بکاهید.

حتما مطالعه کنید
پارکت چوبی

۷. پیمانکار مناسب را پیدا کنید

اگر تصمیم دارید برای نصب کفپوش های خود یک متخصص استخدام کنید ، مطمئن شوید که یک پیمانکار مناسب برای کار خود پیدا کرده اید. از چندین پیمانکار مختلف سوال بپرسید و مجوزها ، کارها و نمونه‌های آنها را بررسی کنید. به این ترتیب ، می توانید مطمئن شوید شخصی را که استخدام کرده آید هم حرفه ای و کار بلد است و هم کار را با قیمت مناسب انجام می دهد.

نوع کف پوشی که شما خریداری می کنید تعیین می کند که آیا شما نیاز به نصاب حرفه ای دارید. به عنوان مثال ، نیازهای نصب کف پوش چوبی بسته به محصول متفاوت است: تخته های چوب جامد هنگام نصب به مهارت بیشتری احتیاج دارند در حالی که برخی از محصولات چوبی مهندسی شده امروزه دارای سیستم جدیدی برای سهولت در نصب است.

مسلماً کلیه هزینه های نصب کف به نوع کف انتخاب شده شما و همچنین شرایط خاص نصب و هرگونه ملاحظات منطقه ای در منطقه شما بستگی خواهد داشت. اگر هزینه نصب نگران کننده است ، کارشناس فروش می تواند شما را با محصولی آشنا کند که هزینه آن مقرون به صرفه تر برای خانه شما باشد.

پرداخت هزینه خرید کفپوش

اگر هر ترفندی را که فکرش را می کنید برای پایین آوردن قیمت امتحان کرده اید و هنوژ هزینه کفپوش با بودجه شما همخوانی ندارد، دو راه پیش رو دارید: پس انداز کردن پول بیشتر یا خرید بصورت اقساطی . هر انتخابی موافقان و مخالفان خاص خود را دارد. پس انداز به این معنی است که باید بیشتر برای خرید کفپوش صبر کنید ، اما مجبور نیستید بدهی جدیدی بالا بیاورید.

حتما مطالعه کنید
نکات مهم برای بزرگتر نشان دادن فضای خانه

در صورت اقساطی بودن، زودتر کف خود را تعویض خواهید کرد ، اما در دراز مدت هزینه بیشتری را برای آن پرداخت خواهید کرد. برای خرید کف پوش هدف خود را تعیین کنید یعنی دریابید که برای کفپوش رویایی خود ، چه مقدار پول برای نیروی کار و مواد اولیه نیاز خواهید داشت.

سپس ، یک تاریخ هدف تعیین کنید که تا آن زمان می خواهید این پول را جمع آوری کنید و پروژه را شروع کنید. همچنین به دنبال پس انداز باشید و یک حساب پس انداز جداگانه ایجاد کنید و بخشی از حقوق خود را وارد حساب کنید.

وقت و انرژی بیشتری را صرف کنید

وقتی صاحب خانه‌ها قصد خرید کفپوش جدید دارند ، بیشتر وقت و انرژی خود را صرف انتخاب چیزی می کنند که سبک ، عملکرد و راحتی خوبی داشته باشد. اگر مثلا کفپوش چوب سخت ، کاشی و سرامیک ، سنگ طبیعی یا بامبو یا هر مدل دیگری را دوست داشته باشید ، نکته ای که همیشه باید در نظر داشته باشید این است که هزینه های نصب کفپوش چقدر خواهد بود.

مسلماً این هزینه های نصب به نوع کف انتخاب شده و شرایط خاص هر یک برای نصب بستگی خواهد داشت. شرکت شهام دیزاین با کادری حرفه‌ای و سابقه درخشان در زمینه ایده، طراحی و اجرا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره و تماس مستقیم