بلاگ

نکات مهم هنگام بازسازی منزل

بازسازی منزل

 

کناف سقف | دیوار کناف | شهام دیزاین : بازسازی منزل یک روش عالی برای ساختن خانه رویایی خود بدون هزینه‌ زیاد است. اگر قصد دارید در آینده آن را بفروشید ، بازسازی بهترین راه برای افزودن ارزش به خانه است.

برخی از پروژه های بازسازی کاملاً آسان هستند و از ترفندهایی استفاده می‌کنند که انجام آنها یک هفته بیشتر طول نمی‌کشد در حالی که برخی از آنها پیشرفته هستند و شما باید با یک طراح حرفه ای کار کنید.

به هر صورت ، باید از قبل برنامه ریزی کنید تا بازسازی کامل خود را انجام دهید. به منظور کمک به شما در بهبود خانه خود ، در اینجا ایده‌های عالی برای بازسازی آورده شده است که امیدواریم به شما کمک کنند.

دیر یا زود ممکن است به میلیون ها نفری که سالانه خانه خود را بازسازی می کنند بپیوندید انگیزه هر چه باشد ، این فکر در ذهن شما خطور می کند: شاید زمان شروع یک بازسازی خانه است.

 

بازسازی را از کجا شروع کنیم

اولین قدم ایجاد ایده در مورد کاری است که می خواهید با بازسازی منزل خود انجام دهید. لیست اولویت بندی شده نیازها و خواسته های خود را بنویسید.

منابع زیادی برای یافتن ایده های طراحی برای بازسازی خانه شما وجود دارد. به مجلات و وب سایت ها نگاه کنید و تصاویر خانه ها یا پروژه های بازسازی شده را که دوست دارید جمع آوری کنید.

به الگوهای ترافیک ، اندازه و محل قرارگیری مبلمان ، رنگ ها ، نورپردازی و چگونگی استفاده از فضای بازسازی شده فکر کنید. ممکن است بخواهید کارایی خانه را بهبود ببخشید و یک بازسازی کننده حرفه ای برای بازسازی خانه سبز استخدام کنید.

حتما مطالعه کنید
عایق بندی و نکات آن

این پروژه ها شامل تعویض پنجره ها و درها ، به روز کردن سیستم های گرمایشی و سرمایشی ، افزودن عایق و سایر بازسازی ها برای صرفه جویی در مصرف انرژی در خانه ، نگهداری آسان و راحت آن است.

دریابید که چه مقدار پول برای کار در زمینه بازسازی منزل ، اثاثیه منزل ، محوطه سازی و یا هر هزینه دیگری که ممکن است متحمل شوید پرداخته اید.

آیا می توانید این کار را خودتان انجام دهید؟

هنگامی که لیست اولویت های خود را نوشتید ، باید درباره چگونگی تحقق این چشم انداز تصمیم بگیرید. استخدام یک پیمانکار حرفه‌ای بهترین راه برای اطمینان از موفقیت پروژه شما است.

این بازسازی ها به حفظ بالاترین یکپارچگی و استاندارد در صنعت اختصاص یافته اند. اگر تصمیم به استخدام یک فرد حرفه ای دارید ،حواستان به کلاهبرداران پیمانکار باشد و مطمئن شوید کسی که میخواهد خانه شمارا بازسازی کند فردی مطمئن است.

6 کاری که نباید هنگام بازسازی منزل انجام دهید

قبل از بازسازی ، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود. در اینجا 6 کاری که در هنگام بازسازی نباید انجام دهید، لیست شده‌اند.

1. فکر نکنید که می‌دانید چگونه هر پروژه بازسازی خانه را انجام دهید:

قبل از اینکه تصمیم بگیرید که کدام تغییر را در خانه خود انجام دهید ، تعیین کنید که برای اجرای پروژه خود چه مهارت و تجربه ای را دارید. بسیاری از پروژه های خانه نیاز به تخصص بیشتری نسبت به سایر پروژه ها دارند.

در حالی که ممکن است فکر کنید تمام کاری که برای تعویض یک لامپ باید انجام دهید جدا کردن ثابت جریان است – ممکن است فراموش کنید که خاموش کردن برق آن مدار و سایر کارها ضروری است.

حتما مطالعه کنید
انواع سینک ظرفشویی

2. از دوستان و خانواده خود در صورت عدم تجربه کمک نخواهید

به منظور صرفه جویی در هزینه ، بسیاری از صاحب‌خانه‌ها به فکر کمک گرفتن از دوستان و خانواده خود می افتند. این می تواند منجر به اشتباهات پرهزینه ، آسیب دیدگی افراد و همچنین آسیب رساندن به وسایل خانه شما شود.

در حالی که می توان از دوستان و خانواده برای جابجایی وسایل ، مبلمان ، نظافت و سایر کارهای خانه استفاده کرد – فقط به خانواده و دوستان باتجربه اجازه دهید در بازسازی منزل شما کمک کنند.

3. هرگز تصور نکنید که بودجه شما بیشتر از تخمین شما نخواهد بود:

گرچه ممکن است شما هزینه مواد ، نیروی کار و سایر اجزای بازسازی را داشته باشید اما همیشه باید بودجه ای هم برای هزینه‌های احتمالی در نظر گرفته شود.

بنابراین در موارد اضطراری حتماً یک کوسن پول کنار بگذارید. این امر به ویژه درصورتی که قصد دارید دیوارها را خراب کنید و تغییرات ساختاری ایجاد کنید ، بسیار درست است ، زیرا این پروژه ها غالباً با شگفتی های ناخواسته ای روبرو می شوند

4. تصور نکنید که یک پروژه بازسازی فقط یک آخر هفته طول می کشد:

زمان منبع دیگری است که ارزشمند است و نباید آن را دست کم گرفت. سنجش میزان زمان مورد نیاز شما تا حد زیادی به میزان تجربه شما بستگی دارد. اما گاهی اوقات اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد که ممکن است پروژه چند روز بیشتر طول بکشد.

5- از قوانین و مقررات ساخت و ساز محلی منطقه ‌ی خود غافل نشوید

بسیاری از صاحبان خانه تصور می کنند که هرگونه ساخت و ساز یا بازسازی منزل در خانه خود کار عادلانه ای است. بسته به محل زندگی شما ، ممکن است کد و اساسنامه ساختمان محلی در نظر گرفته شود.

حتما مطالعه کنید
پانل گچی و مزایای استفاده از آن

به خصوص اگر در بیرون از خانه خود استخر حفاری می کنید ، پی‌ریزی می‌کنید، برخی از اجزای الکتریکی / لوله کشی / مکانیکی / ساختاری را نصب می کنید ، ممکن است برای بررسی ایمنی نیاز به بازرس ساختمان داشته باشید.

6. برای انجام سریعتر و ارزانتر پروژه بازسازی منزل ، ایمنی خود را به خطر نیندازید

ممکن است فکر کنید این یک امر نادر است اما اتاق های اورژانس بیمارستان در سراسر جهان مملو از قربانیان آسیب دیدگی ناشی از حادثه‌های خانگی است که می توان از آنها پیشگیری کرد. هنگام کار در ارتفاعات بالا حتما از تجهیزات حفاظت شخصی استفاده کنید.

تصمیم نهایی بازسازی منزل

با افزایش قیمت مسکن و نرخ وام مسکن ، تعداد بیشتری از مالکان خانه ها ترجیح می دهند که به جای فروختن، به فکر بازسازی و مرمت سازی خانه خود بیفتند.

بازسازی خانه در واقع یک ایده و خلاقیت و نوعی چالش برای شماست و به شما این فرصت را می دهد که خودتان خانه مد نظرتان را طراحی و بازسازی کنید.

اگر خودتان توانایی انجام این کار را ندارید و به دنبال طراحانی برای ارائه ایده در خانه تان می گردید ، ما در این زمینه بهترین متخصصان و طراحان داخلی و بازسازی فضاها را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره و تماس مستقیم