بلاگ

ایده ‌های جذاب برای تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن

دکوراسیون اتاق نشیمن

دیوار کناف | کناف سقف | شهام دیزاین : اگر می خواهید دکوراسیون اتاق نشیمن خود را بدون صرف هزینه زیاد جذاب جلوه دهید ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که همه آنچه را که در تلویزیون و مجلات دیده اید فراموش کنید. وقتی دکوراتورها در تلویزیون فضایی را طراحی می کنند ، تقریباً همیشه این کار را به گران ترین شکل ممکن انجام می دهند. آنها همه چیز را از اتاق بیرون می اندازند ، روی وسیله‌های نو و مدرن سرمایه گذاری می کنند و دکوراتورها را برای دیزاین آنها استخدام می کنند.

برای دیزاین مجدد یک اتاق با کمترین هزینه ممکن ، باید متفاوت به آن نزدیک شوید. هدف شما باید به جای تغییر همه چیز ، حفظ همه چیز و در عین حال یافتن راه هایی برای تازه جلوه دادن چیزهای قدیمی خود باشد. به جای خرید موارد کاملاً جدید ، باید سعی کنید از چیزهایی که قبلاً داشته اید یا می توانید از یک سمساری دست دوم تهیه کنید، استفاده کنید. در زیر نکاتی برای جلوه دادن به فضای اتاق نشیمن آورده شده است که آنها را با هم مرور می‌کنیم.

1. یک نقطه کانونی ایجاد کنید

یکی از روش های اساسی و اقتصادی برای ایجاد جلوه ای جدید به دکوراسیون اتاق نشیمن می تواند صرفاً با تأکید بر گوشه خاصی یا یک شی باشد. به عنوان مثال ، اگر تلویزیون کانون اصلی است ، با به روز کردن میز تلویزیون با کارهای هنری توجه خود را به سمت آن جلب کنید و اجازه دهید تمام طرح (مبلمان ، وسایل دکوراتیو و غیره) در اطراف آن قرار بگیرند. این تکنیک را می توان برای هوشمند سازی اتاق های دیگر نیز استفاده کرد و هزینه‌س زیادی نخواهد داشت.

حتما مطالعه کنید
مصالح جانبی مورد استفاده در کناف کاری

2 – اکسسوری‌های موجود خود را به روز کنید

خرید مبلمان جدید متناسب با طرح یا طرح رنگی تازه می تواند گران باشد. در عوض ، برای کاهش هزینه ها مسیر تازه سازی را طی کنید. پیشنهاد می شود که به جای خرید مبل راحتی ، مبل را تغییر دهید ، روکش های خوشگل به آن اضافه کنید یا اگر رنگ چوب پایه ‌ها کنده شده است، آن را رنگ بزنید. همچنین می‌توانید کوسن ها را عوض کنید

3- تغییر چیدمان برای دکوراسیون اتاق نشیمن

تا به حال فکر کرده اید که چگونه انتقال کاناپه به مکان دیگری یا خلاص شدن از شر مبلمان اضافی می تواند فضایی نشاط بخش را به ارمغان آورد؟ تغییر چیدمان مجدد مبلمان یکی از ساده ترین و ارزان ترین راه ها برای دکوراسیون مجدد اتاق است. فقط با مرتب کردن مجدد مبلمان می توانید ظاهر و فضای اتاق را به طرز چشمگیری تغییر دهید .

به عنوان مثال ، اگر اولین چیزی که هنگام ورود به اتاق نشیمن خود می بینید پشت کاناپه است ، مبلمان بزرگ جلوی ترافیک را می گیرد. به راحتی انتقال مبل به دیوار مقابل می تواند یک نقطه کانونی جدید ایجاد کند ، جریان ترافیک را بهبود بخشد و اتاق را جذاب تر نشان دهد ، و از همه مهمتر اینکه هیچ هزینه ای ندارد. بنابراین با وسایل بازی کنید تا جایی که یک چیدمان دلپذیر مناسب خود پیدا کنید.

۴ – استفاده از گل و گیاه برای دکوراسیون اتاق نشیمن

گیاهان در اتاق نشیمن هم رنگ و هم طراوت را به اتاق می بخشد. شما می توانید چند گلدان در یک گوشه قرار دهید یا یك گلدان در نزدیكی راهرو اضافه كنید. . اگر نگهداری از گیاهان زنده برایتان سخت است ، می توانید گزینه گل های مصنوعی را نیز در نظر بگیرید.

حتما مطالعه کنید
ديوار گرم کناف

۵ – یک موضوع را حفظ کنید

آیا اکسسوری نامناسب در اتاق خواب خود دارید؟ ایجاد اضافات و تغییراتی اندک مانند تعویض روتختی و پرده ، استفاده از روتختی روی مبلمان یا رنگ آمیزی آنها به هماهنگی موارد موجود در اتاق برای یک رنگ بندی خاص با هزینه به صرفه کمک می کند.

۶ – چراغ ها را تغییر دهید

دیدن اتاق قدیمی خود در یک نور جدید می تواند یک تغییر تازه باشد. تغییر سیستم نورپردازی و وسایل یکی دیگر از روش های آسان و کم هزینه برای ایجاد احساس و رنگ کاملاً جدید به اتاق است.

۷ – خلاقیت در دکوراسیون اتاق نشیمن

لازم نیست که شما یک هنرمند آموزش دیده باشید ، بلکه برای ایجاد سبک خود کمی استعداد داشته باشید. توصیه می شود: ” یک آینه زیبا در یک راه رو باریک اضافه کنید تا اندازه آن دو برابر شود ، پرده ها را تعویض کنید تا اتاق خواب شما جلوه دیگری پیدا کند، همچنین از یک قفسه برای چیدن کتاب و اکسسوری های جذاب یا گل استفاده کنید.

۸ – دیوارها را بیارایید

دیوارهای ساده ایمن هستند و با ظاهری مدرن و بدون آلایش به خوبی مطابقت دارند. اما اگر دوست دارید دکوراسیون دیواری جالبی را امتحان کنید تا سبک و جو را به یک اتاق بی روح اضافه کنید، “فقط یک دیوار یا بخشی از دیوار را با استفاده از رنگ یا کاغذ دیواری به رنگ دیگری در بیاورید ؛ چند تابلوی نقاشی یا دیوار آویز جالب با نورپردازی بالا قرار دهید و به این فضا جلوه‌ای تازه دهید.” حتی استفاده از دیوار پوش ها مانند دیوار پوش پی وی سی می تواند جلوه ی بسیاز زیبایی به دیوار منازل شما ببخشد این دیوار پوش مزایای بسیار خوبی دارید و در طرح های مختلف و متنوع موجود می باشد.

حتما مطالعه کنید
قرنیز ام دی اف

۹ – عکس‌های خانوادگی خود را اضافه کنید

آیا دیوار خالی در در اتاق خود دارید؟ برای چسباندن یادداشت ها، تصاویر ، یا ایجاد یک دیوار عکس هیجان انگیز ، از دیوار اتاق استفاده کنید.ایده این است که یک تزئین چشم نواز و جذاب برای یک گوشه کسل کننده، بدون هیچ گونه هزینه ای تهیه کنید.

۱۰- از مبلمان دوباره استفاده کنید

اگر خانه خود را جستجو کرده اید و نمی توانید یک مبلمان مناسب برای اتاق خود پیدا کنید ، تسلیم نشوید. بعضی اوقات می توانید با تبدیل یک قطعه قدیمی به یک وسیله جدید آنچه را می خواهید، بسازید. به عنوان مثال ، می توانید از میز به عنوان میز تلویزیون استفاده کنید.
تغییر کاربری مبلمان اغلب شامل تغییر شکل ظاهری آن است. به عنوان مثال ، شما می توانید یک میز چوبی را قبل از تبدیل آن به میز کار رنگ آمیزی کنید – یا می توانید یک قطعه کامل را جدا کنید و از قسمتهای مختلف آن به روش های جدید استفاده کنید.

شرکت شهام دیزاین با سابقه درخشان در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره و تماس مستقیم