بلاگ

انتخاب مبلمان برای دکوراسیون خانه

مبلمان دکوراسیون خانه

امروزه مبلمان ها دنیای گسترده ای پیدا کرده اند. وجود مبلمان در طراحی دکوراسیون تاثیر بسزایی دارد و اکنون یکی از اجزای اصلی یک خانه محسوب می شود.

بعضی از مبلمان ها بسیار با ارزش و به گونه ای عتیقه هستند که تنها آن ها را در موزه ها می توان یافت. مبل ها ، سبک های مختلفی دارند.

عتیقه و کلاسیک ، سنتی یا روستایی ، یکپارچه سازی با سیستم عامل ، استانی فرانسه ، مدرن یا معاصر به دست آوردن یک مبلمان خوب و با ارزش و با سبکی خاص ، ممکن است سخت و دشوار باشد.

سبک مبلمان نباید گیج کننده باشد. سبک های مختلفی از مبلمان در بازار ها و فروشگاه های آنلاین موجود است که فهمیدن سبک برخی از آن ها دشوار و سخن است .

انواع سبک مبلمان

مبلمان عتیقه و کلاسیک برای دکوراسیون خانه

امروزه معاملات مبلمان برای دکوراسیون خانه با ارزش بسیار زیادی شده است. تمام مبلمان های عتیقه ، دست کم دست دوم یا شاید حتی دست سوم یا چهارم هستند.

مبلمان های عتیقه ، مبلمانی استفاده شده ای است که می تواند در طول زندگی شخصی که می شناسید مورد استفاده قرار گرفته باشد. قدمت آن بین 20 تا 100 سال است. وقتی مبلمان کمتر از 20 سال عمر می کند ، هنوز هم مدرن است.

حتما مطالعه کنید
آسمان مجازی اتاق کودک

مبلمانی عتیقه برای ترکیب ، مطابقت و پر کردن یک اتاق مناسب است. قیمت آن معمولاً از مبلمان های جدیدی که اخیرا ساخته شده اند کمتر هستند. عتیقه های واقعی حداقل 100 سال قدمت دارند.

این قطعات منعکس کننده مواد زمان خود هستند که اغلب از جنس چوبند. ویژگی های منحصر به فرد و نادر آن ها، ارزش این نوع مبلمان را تعیین می کند. امروزه تولید مبلمان عتیقه بسیار رایج است.

حتی شرکت هایی هستند که برای تولید سفارشات مشتری ، محصولات عتیقه را تولید و عرضه می کنند. اکثرا خرید مبلمان عتیقه را محدود می کنند. با این وجود تقریباً همه می توانند مبلمان عتیقه کوچکی پیدا کنند که در طراحی داخلی آن ها خوب به نظر برسد.

یکپارچه سازی با سیستم عامل در برابر آرت دکو

مبلمان یکپارچه سازی با سیستم عامل با اشکال هندسی مدولار ارائه می شود که با اسپری رنگ آمیزی شده یا در رنگ های پاستلی پوشانده شده است.

مبلمان یکپارچه سازی به طور کلی روند هایی از گذشته و اخیر را ثبت می کند که دیگر مد نیستند اما می توانند ارتباط عاطفی با نسل قبلی ایجاد کنند و به گونه ای نوستالژی هستند.

آرت دکو در طراحی های خود از زرق و برق ، تجمل و مدرنیته استفاده کرده است. آرت دکو سبکی است که بر اشکال هندسی تأکید زیادی دارد ، اما به جای انواع رنگ ها ، از انواع مواد استفاده می کند.

قطعات آرت دکو ممکن است شامل شیشه ، کروم ، آینه و پارچه براق باشد. از آنجا که سبک دکو شامل طراحی مبلمان ، ساختمان ها ، هواپیما ها ، قطار ها ، اتومبیل ها و حتی رادیو ها و جاروبرقی ها بودند ، قطعا شما در محله های تاریخی ساخته شده و در بین عتیقه های قدیمی با آن ها روبرو شده اید.

حتما مطالعه کنید
استاندارد کناف

سنتی در مقابل روستیک

همان طور که می دانید مبلمانی های سنتی بسیار گسترده و پر طرفدار هستند که اغلب در ساخت یک مبل از پارچه های زیاد و رنگارنگ استفاده می کنند.

مبلمان های روستایی در مقابل سنتی شناخت و محبوبیت بسیار کمتری دارند. سازندگان مبلمان روستایی به دنبال جلب احساسی گرم و خانگی هستند. آن ها ممکن است از پوست حیوانات یا الوار های خام استفاده کنند.

رنگ های گرم بیشتر از رنگ های تیره غالب هستند و ممکن است پایان کارها صاف نباشد. مبلمان روستایی دارای خطوط ساده و بدون تزئینات است.

استانی فرانسه در مقابل شابی شیک

مبلمان فرانسوی به دو سبک سنتی وجود دارد. یکی از سبک های مبلمان فرانسوی مبلمان طراحی شده برای شاه ، درباریان و اشراف زادگان فوق العاده ثروتمند بود.

مبلمان پاریسی کمیاب و بسیار کلاسیک است. این سبک مبلمان ، معمولا در موزه ها و در خانه های بسیار مرفه به چشم میخورد.

اما سبک دیگری از مبلمان فرانسوی وجود دارد که به عنوان استانی فرانسه شناخته می شود. این مبلمان ها زیبایی منحصر بفرد و سبک خاصی دارند.

مدرن در برابر معاصر

مبلمان مدرن ، سبکی از مبلمان ها هستند که در قرن اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته اند که قدمت ، طراحی و ایده مبلمان های مدرن دقیقاً جدید نیست.

این سبک از مبلمان بسیار خاص و پرطرفدار هستند. مبلمان مدرن ترکیبی از چرم ، پلاستیک ، چوب و پارچه برای ایجاد یک طراحی زیبا است.

مبلمان معاصر مبلمانی است که هم قدیم محبوب بود و هم اکنون محبوب است. مبلمان های سبک معاصر تنوع بسیار زیادی دارند.

حتما مطالعه کنید
بهترین ایده ها برای تزئین دیوار در سال ۲۰۲۱

ارزش مبلمان عتیقه برای دکوراسیون خانه

هنگامی که شروع به خرید مبلمان عتیقه می کنید ، بهتر است به چندین فروشگاه مراجعه کنید تا از قیمت ها مطلع شوید.

فروشندگان عتیقه فروشی صادق و با تجربه می توانند به شما کمک کنند تا مبلمان منحصر به فرد و زیبایی پیدا کنید که ارزش خود را حفظ کرده و حتی اگر بعداً تصمیم به فروش آن داشته باشید می توانید آن را با همان قیمت و یا بیشتر به فروش بگذارید.

مبلمان عتیقه کلا گران است. دانستن اینکه آیا یک مبلمان واقعاً عتیقه است به مهارت قابل توجهی نیاز دارد. فروشندگان عتیقه باید بتوانند سن یک قطعه و نحوه شناخت آن را به شما بگویند.

آن ها باید بتوانند منشأ قطعه را به شما ارائه دهند ، سابقه مالکیت که به شما می گوید چگونه در مغازه آن ها در دسترس قرار گرفته است. و اینکه آن ها باید بتوانند در مورد نادر بودن قطعه آگاهانه به شما نظر دهند.

پیدا کردن و داشتن مبلمانی خاص که به سبک دلخواه شما باشد ، دشوار است. گاهی اوقات اطلاعات نا کافی ، باعث خریدی اشتباه می شود که نتیجه ان چیزی جز پشیمانی نیست.

اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید و دوست دارید مورد راهنمایی قرار بگیرید شرکت شهام دیزاین می تواند در این مسیر به شما کمک کند تا بتوانید بهترین مبلمان را خریداری و دکوراسیون مدرن خوبی را برای خانه خود رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره و تماس مستقیم